Hey, Ik heb donderdag een spoedecho gehad (bloedverlies en krampen, maar alles was ok met het kindje!) en daarop zag je duidelijk iets rechtstaan tussen de beentjes. Ik zag het al dat het een jongen was voordat de gyne iets zei. Toen bevestigde zij het nog eens. Gisteren moesten we bij mijn gyne gaan voor controle en toen is er opnieuw een echo gedaan. Maar hij kon niets zien van het geslacht! Nu vroeg ik mij af of er een kans bestaat dat het nu toch nog een meisje is? Je zag duidelijk een uitsteekseltje tussen de beentjes. Bij een vorige spoedecho hadden ze ook een vermoeden dat het een jongen was, mijn gyne bevestigde dat en nu was die andere gyne er zeker van! Groetjes en bedankt om te antwoorden! Bianca
hoi Bianca, als je het zo duidelijk hebt gezien dan zal het zeker een jongen zijn. Het is afhankelijk van hoe de baby ligt of je het iedere keer goed in beeld krijgt. Maar ik denk ook dat het dan een jongen zal zijn. Mirjam
Bedankt voor je snelle reactie! Bij die echo waarop ze het duidelijk zag lag hij met z'n benen open en wij keken er recht tussen! We stonden zogezegd aan zijn voeten en keken zo er recht tegenaan! Dus was wel duidelijk te zien! Vele groetjes.