Twee verschillende borsten van grootte

Discussie in 'Gezondheid' gestart door fitty, 15 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Vraagje ; mijn linker borst is groter als m'n rechter borst maar normaal is het niet opvallend .. Nu zijn me borsten tijdens de zwangerschap flink asn het groeien en is het verschil tussen m'n linker en rechter borst ineens meer zichtbaar: valt meer op.. Is dat normaal ? Hebben meer vrouwen dit?

2. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Niemand ? Ik dacht dat er wel meer mensen geen twee precies gelijke borsten hebben :D nu voel ik me raar :D

3. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Niet te snel met je conclusie ;) je post staat er nog niet zo lang op!
    Iedereen heeft in meer of mindere mate ongelijke borsten. Bij mij heb ik het gevoel dat ze juist meer dezelfde maat krijgen nu in de zwangerschap maar ik zit inmiddels op cup I :S

4. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Ja dat klopt :) m'n vriend zegt ook dat het wel meevalt maar zelf vind ik het wel meer opvallend nu maar kan ook zijn omdat ze nu een cup groter zijn :D

5. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Mijn ene borst was een halve maat groter dan de andere. Vooral toen ik was afgevallen was het duidelijker zichtbaar.

Ik hoop dat het na je zwangerschap weer rechter trekt, dat denk ik wel.

Wat je voor nu iig kan proberen is om je ene bandje strakker te zetten dan de andere, dan zie je het iets minder, als dat je stoort.

6. Zweden

Zweden Bekend lid

14 nov 2011
    711
    79
    28
    Ik heb het ook hoor. Links is groter dan rechts, en tja... als je BV geeft zoals ik dan kan het verschil nog wat extra opvallend zijn af en toe: als baby rechts heeft gedronken en dan links niet meer hoeft :D! Mijn grote borst produceert ook echt meer melk. Dat verschil is goed te zien bij kolven. Ik voed nu mijn tweede baby en beide hebben ze ook voorkeur voor de grootste borst, haha. Er zit waarschijnlijk meer klierweefsel in. Volgens mij is het echt heel normaal allemaal, maar de ene vrouw heeft meer verschil dan de andere. Ik camoufleerde nog wel eens met een vulling of zoogcompres aan de kleinste kant. Vooral als ik een strak, effen shirt draag. Maar eigenlijk kan het me niet meer zoveel schelen:cool:. Ik ben heel tenger en draag meestal iets losser vallende tops en bloesjes, zo lijkt het nog wat ;). Dus dan is het niet opvallend. Als je niet meer zwanger bent en/of gestopt met voeden trekt het verschil vast weer bij. Dat was bij mij wel zo.

7. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Dankjewel dames :) dat stelt gerust :)

8. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook.
    Gelukkig is dat weer redelijk bij getrokken

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Heb ik ook zit een 1/2 -3/4 cup verschil tussen,en mbt bv, het hoeft gekemaal niet hoor dat de ene meer produceerd als de ander, grote maakt niks uit mbt de hoeveelheid borst die kan geven.

10. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Mijn linker is ook groter dan de rechter. oorzaak is dat ik rechtshandig ben. Rechts zijn borstspieren meer ontwikkeld waardoor rechts gespierder, steviger en kleiner is.

Lekker boeiend mijn vriend vind alles mooi. :) van mij mochten ze wel klein blijven. Vind ze nu al te zwaar en groot. In sommige bh's en bikini's kan je push up vulling erin en eruit halen kan je de boel wat gelijk mee maken :)

11. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    haha mijn vriend ook :) hij zei altijd klein maar fijn maar nu ze groter zijn vind ie het ook wel interessant :D

Deel Deze Pagina