Zenuwachtig voor vakantie

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Lorena86, Jul 29, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lorena86

Lorena86 Bekend lid

Sep 7, 2015
    582
    352
    63
    Mestreech
    Wij gaan straks op vakantie en ik ben al gewoon 2 dagen zenuwachtig pfff. Hele tijd een misselijk gevoel, geen honger terwijl mijn buik romelt van honger maar ik krijg geen hap door mijn keel ,kriebels in de buik , onrustig bah wat een rot gevoel.

Ben zo hard toe aan de vakantie door alle stress van de afgelopen 8 maanden, veel gewerkt, veel stress met de aankoop van het nieuwe huis en verkoop van ons oude huis.

Maar momenteel ben ik zo zenuwachtig dat ik meer op de wc zit dan wat anders pfff

Iemand nog tips om van de zenuwen af te komen?

2. Poolvos

Poolvos VIP lid

Jan 9, 2016
    6,875
    12,390
    113
    Female
    Ahh wat vervelend dat je er zo’n last van hebt! Waar gaan jullie naartoe? Is het de vakantie in t algemeen die je zenuwachtig maakt of specifiek de auto/bus/trein/vliegreis?
    Ik hoop dat het gewoon een kwestie is van gaan; en het na vertrek al snel beter is!!

Geniet ervan samen!

3. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

Jul 17, 2013
    3,282
    1,443
    113
    Ik ben van te voren meestal ook wat gespannen omdat ik bang ben dat ik iets vergeet. Of dat we wegrijdrn en dat de deur niet goed op slot zit. Door het maken van checklisten kan ik het beperken. Sterkte!

Ps: zodra we meestal onderweg zijn gaat het weer goed met mij omdat dan echt de vakantie begint! Misschien is dat bij jou ook!

4. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,381
    10,328
    113
    Herkenbaar, ik moet alleen niet naar de wc ik ben eerder gespannen/knorrig.
    Door het maken van lijsten gaat het beter.

Heb een uitgebreide lijst waar ik al eerder mee begin, een lijtje met dingen die er gehaald moet worden of geregeld moet worden (zoals zorgpas )
    Lijst voor mijn man, voor mij en onze knul
    Lijst met overig

Een lijst met wat er in de koffers/tas gaat voor de langste deel van de vakantie
    Een tas voor de eerste overnachting
    Een koeltas gaat vol in de koelkast
    De tas met dingen voor onderweg staat klaar.

Op de dag van vertrek bekijk ik mijn laatste lijstje met dingen die je last minute nog nodig had.

Zooi in de auto, laatste controle ramen en deuren en dan begint de vakantie

Nu ik dit typ ben ik al zenuwachtig voor onze vakantie:roflmao:

Share This Page