valdispert aromatherapie

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door bumpie, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi,

ik heb even een vraagje ik slaap de laatste weken erg slecht ik kom erg slecht in slaap. Voordat ik zwanger was gebruikte ik altijd dit voor in het stopcontact en verspreid een aangename geur. Maar sinds ik zwanger ben durf ik het niet te gebruiken. Maar mag dit wel? bij vragen staat raadpleeg eerst je huisarts.

Uitgerust opstaan met Valdispert Good Night Aroma Therapie.

Of heb je misschien andere tips om beter in slaap te komen?? ik ben wel moe als ik naar bed ga maar als ik dan 1 keer lig ben ik klaar wakker :$ Lezen helpt niet, een warme douche helpt niet, geen tv kijken voor slapen gaan helpt niet, met voedingskussen slapen helpt niet,

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Wat vervelend dat je zo slecht slaapt.

Ik heb de bijsluiter even gelezen, want ik ken het niet, en je ademt het alleen in, dus het is een hele kleine hoeveelheid wat je binnenkrijgt, dus ik denk niet dat het kwaad kan.

Wat je evt. zou kunnen proberen iets homeopatisch wat mag in de zwangerschap.
    Warme melk misschien. Opletten met caffeine. Je hebt al een hoop dingen geprobeerd, dus verder heb ik geen tips.

Is er een reden waarom je slecht in slaap komt?

Groetjes Ineke

3. bumpie

bumpie Niet meer actief

nee kan geen reden bedenken. Slaap normaal heeel erg goed en nu opeens niet.. Het is echt het inslapen als ik maar 1 keer slaap dan slaap ik wel goed. Maar ja als ik dan weer naar de wc moet kan ik weer niet inslapen. En zo gaat het me hele nacht door! voordat ik voor de eerste keer in slaap val is het half 2 2 uur. en dan ben ik na 2 uur weer wakker om te plassen.

4. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Heel vervelend zo slecht slapen.

Probeer overdag je rust te pakken.

Succes.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina