Bruinverlies...

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door vlinder13, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Hallo,

Ik heb even een vraagje, ik ben afgelopen 13mei 4dagen ongi geweest en dus ging ik er snuit niet zwanger te zijn... Nu bleef mijn temp hoog en dacht ik op 22mei ik doe toch maar ff een testje, megapositief!!! Ik dus ontzettend blij en 3testen verder(die ook positief waren) de vk gebeld voor een afspraak! Die zei je ongi is gewoon een foutje van moeder natuur geweest en je bent nu waarschijnlijk al
    5 weken!
    Nu moet ik pas 23juni voor m'n eerste echo.
    Ik heb alleen vorige week donderdag en vrijdag(was toen dus ong 5,5 week) brui verlies gehad en donderdag avond was t een beetje donkerrood/bruin,.. Maar wel maar 1veeg en ook alleen maar met afvegen! Heb inlegkruisjes in gehad maar daar was geen 1x iets op te zien... Vraag me nu dus af of dat dit een miskraam is geweest en dat t gewoon fout is nu of dat t gewoon t sluiten van de baarmoeder os geweest of iets?!
    Ik heb geen krampen gehad maar heb wel wat pijn in m'n buik maar hoor dat van zoveel meiden...

Ik ga van het weekend op vakantie dus wilde t toch voor doe tijd even gevraagd hebben...

Graag hoor ik bericht groetjes een onzeker meisje...

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Bruin verlies is geen reden om ongerust te zijn.
    Bij helder rood bloedverlies moet je aan de bel trekken bij de verloskundige.

In de zwangerschap word alles beter doorbloed. Ook de baarmoedermond.
    En kan er heel makkelijk een vaatje kapot gaan na bijvoorbeeld gemeenschap, tillen, sporten, moeizame ontlasting.

Bruin bloed is altijd oud, dus je hoeft je geen zorgen te maken.

Fijne vakantie.

Groetjes Ineke

3. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Hoi Ineke, bedsnkt voor je snelle reactie!
    Ik weet dat t ooh gewoon onzekerheid is omdst t mijn eerste is en dan weet je natuurlijk ook Niet wat je kan verwachten...
    Maar ik maakte me zo'n zorgdn ook omdst ik nog zo weinig klachten heb!
    Buikpijn
    Rugpijn
    Lichtelijke vermoeidheid

Maarten Niet misselijk, gene pijnlijke borsten, geen zin in ander eten, dus de standaard klachten Blijven ooh een beetje uit,Maar ook daar moet ik me dank ik gene zorgdn over maken of wel?

Ik ga proberen op Vakantie alleen Maar te genieten;)
    Nogmaals bedsnkt!

Liefs vlinder...

4. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Dat je de andere klachten niet hebt, is niet erg. Niet iedereen heeft dezelfde klachten in de zwangerschap.
    En heb je de klachten niet, zegt het ook niet dat het niet goed zit met de zwangerschap.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina