dingen stuk maken gooi het eruit! aaah

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door jmm, 23 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    iedereen die het ook kwijt wil gooi het eruit
    ja hoor ze is nu 3,5 en het stuk maken van smurfen krak even er aan trekken en jawel hoor handen stuk ahhh waarom gaat alles stuk!
    oja boeken , kaft omslaan, bijna bieb boek scheuren , waarom ???
    oke kom vast nog wel met meer , tot de volgende ..

2. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    telt lief aan het spelen zijn en werkelijk uit het niets opeens heel hard om je heen gaan slaan met je armen en alles op de grond gooien ook? :D

3. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Hier ook weleens de neiging om dingen kapot te maken. Dat deed hij eerst ook, maar dat konden we niet tolereren. Dus na 3x waarschuwen mocht hij even gaan afkoelen. Dit 100x zo gedaan, en nu doet hij soms heel brutaal weleens dreigen om dingen kapot te maken of met dingen te gooien, zoals bijvoorbeeld een metaal autootje richting de tv :$ Maar dan is het 1x waarschuwen met 'denk 't erom" of 'dat gaan we niet doen" 'we gaan niet met dingen gooien' en streng kijken en is het direct over. Want slim zijn ze echt wel, ze weten op deze leeftijd heel goed waar ze mee bezig zijn, effe mama of papa gek maken. Want soms probeert hij grappig te doen, en zegt hij mama kijk dan en staat die met een beker of een zwaar speegoed ding boven zn hoofd om ermee te gooien, en dan heel brutaal kijken. En dan is het schater lachend "nee mama niet boos he? Mama lief he en ik ook lief he?" Dan is het 'ja schat mama is lief en jij ook zolang je alles heel laat in huis' ;)

Een boefje is het, een lief ondeugend boefje! :D

4. beccie

beccie Niet meer actief

hier ook hoor,
    vooral als ik even geen tijd heb om mee te spelen en hij dan boos word.
    dan gaat hij gooien, en er gaat ook wel eens wat kapot ja,
    of alles van de tafel gooien, grrr.
    als ik dan ook 5 sec de kamer uit ben gaat hij stoute dingen doen. op de tafel kleuren ofzo

5. san1981

san1981 Actief lid

8 sep 2008
    218
    1
    18
    Hier ook twintig keer uitleggen maar toch doen. Ahhh!

6. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Herkenbaar!

Momenteel gooit ie ook graag doelbewust naar mensen of de honden,echt heel hard met blokken ofzo.Vorige week heeft ie er voor het eerst zelfs eventjes voor op de gang gestaan!

7. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    1 iets gooien of kapot maken= straf in de hoek. maar dan heel lang is dat hier de regel. zonder uitleg. alleen vast stelling. heb je dit kapot gemaakt? dan straf dat weet je.
    t gebeurt hier dus helemaal niet.

8. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    ja hoor heb er weer eentje , ze (3 jaar) wilde spelen met de taart deksel , we zeiden nee is niet om te spelen toch even doen die diertjes eronder leggen , en toen pats viel ie op de grond knop er af waar je aan vast moet houden . ik zei ga maar naar papa toe kan je samen gaan maken ... grrrrrrrrrrrrrrr

gr jmm

9. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Van de week is de WII nog gesloopt, meneertje had er drie cd's in gepropt toen ik stond te koken...

10. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Mijn zoon is 2,5 en ook zo'n slopertje. Er gaat zoveel stuk de laatse tijd, volgens mij hoeft hij er ook alleen maar naar te kijken en het breekt:$ Word er ook een beetje moedeloos van.

11. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    heb er weer eentje dochtertje had een boek maar der kleine broertje van 1 scheurde een boek aan flarden,dacht wel leuk want het was een boek met melodietjes aan de zijkant nou vergeet het maar melodietjes op uit gekeken dus nu het boek maar ...

12. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Hier een klein meneertje die de laatste tijd ook vanalles stuk maakt, ineens!
    Kwartetspel van zijn zus; kaartjes doormidden scheuren
    Puzzelstukjes ombuigen en scheuren
    Bordspel van zijn zus doormidden gescheurd....zucht en dat binnen 1 week!
    Ben net dus ook (héél) erg boos op hem geworden toen hij wéér iets aan het mollen was. Ik geloof dat de boodschap nu wel over is gekomen, althans, ik hoop het;).

13. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Hier een kleine directrice die behoorlijk kan smijten met alles. Gelukkig zijn we er al aardig op voorbereid en dat scheelt bakje pap door de keuken of bord met macaroni op de grond. Maar laatst had ze het op haar grote zus voorzien en toen gooide ze haar drinkbeker tegen d'r hoofd. Dan ga ik niet echt in discussie en verdwijnt mevrouw naar de gang, waar ze van nijd direct in haar broek plast. :x

Deel Deze Pagina