pff ik heb echt last van veel afscheiding.. witte melkachtige afscheiding sorry voor de details.. hebben jullie dat ook ?
Hier nog 1! Ene dag meer last van dan de andere dag, maar soms voel ik het zo lopen, dat het net lijkt of ik ongesteld ben. Daardoor schrok ik er eerst ook een beetje van, maar het bleek gelukkig gewoon afscheiding te zijn.
jaaa ene dag erger dan andere maar ech vies soms net smorgens schoon broekje je loopt naar beneden en zit er wittige smuts in bah! ff wc papiertje erover dan is t weer wat droog maar tis idd erg vervelend ... als het heeeel erg word kun je ook wel een maandverbandje doen, ik doe t liever niet dat zweet meer en zorgt vaak voor nog meer afcheiding
Lang leve de inlegkruisjes! Kan echt niet meer zonder die dingen anders heb ik aan het eind van de dag geen onderbroeken meer over.
Ik heb het ook en kan mij herinneren van mijn vorige zwangerschap dat ik het de hele zwngersch heb gehad. Soms aan het eind van de dag wi het ook wel ruiken hhhmmmmm bah. Inlegkruisjes zijn niet goed om te gebruiken , dan heb je kan op infecties. Gyneacologen en bekkenfysio raden dat echt af en niet alleen tijdens zwangerschap maar zo ie zo altijd. Tijdens mijn zwangerschap die ik s' ochtend en 's avonds gewoon een schone onderbroek aan. Meer wassen of kopen maar goed wel weer een fris gevoel.
yep en hier ook!! ben erg blij met de inlegkruisjes anders weet ik niet hoeveel onderbroeken ik dagelijks moet dragen haha ik draag die dingen al erg lang (geloof vanaf mijn 13de) heb zo ie zo altijd last van afscheiding, en vooral tijdens zwangerschap snachts draag ik ze niet heb wel eens zonder maaar dat vind ik toch wel vies dus liever inlegkruisje erin (ze zijn niet voor niets uitgevonden)
Hier ook hoor, mét inlegkruisjes!! Anders verslijt ik 20 onderbroeken per dag. Weet je wat het ergste is? Als ik een stuk met mijn zoontje aan het wandelen ben en ik voel en het steeds natter en natter worden. Op eem gegeven moment gaat het tussen je billen zitten en vreselijk jeuken, en dan wil je maar 1 ding: ONGEGENEERD KRABBEN!!!! Dames die veel afscheiding hebben; slaap 's nachts in je blote billen! Dan kan de handel ff luchten. En oh ja, bij mijn eerste zwangerschap hield die overmatige afscheiding pas op toen ik gestopt was met borstvoeding. Dus be prepared!!
haha naja ik hoor t al ik zit er dus nog wel ff aan vast !! haha ik a nu maar ff douche dan voel ik me weer een beetje fris
Ik weet dat inlegkruisjes afgeraden worden, maar als ik die niet gebruik kan ik tig keer per dag schoon ondergoed en broek aandoen. Als je gewoon regelmatig het inlegkruisje verwisseld, is er niets aan de hand
jaa t werd idd afgeraden tis nu nog te overzien maar als t echt heel heel word dan ga ik t ook gewoon gebruiken
Hier ook! De ene dag meer dan de andere dag. De ene keer doorzichtig, dan weer wit en dan weer gelig. Wisselt per dag per uur . Omdat ik 100% thuis zit wissel ik 3 keer per dag van ondergoed. Ook ik doe niet aan inlegkruisjes. Denk als dat daar gaat zitten broeden en er slaat een infectie naar de baarmoedermond, moet er niet aan denken. Dat heb ik mezelf wijs gemaakt hoor, geen idee of dat uberhaupt mogelijk is. Gisteren was ik wandelen met ons zoontje, en ik had zo n zwangerschapsonderbroek aan voor extra steun (BI en vreselijk grote buik al), maar die zijn niet van katoen. Het randje van die broek heeft zitten schuren tussen mijn benen, samen met een de ahum..afscheiding, heeft ervoor gezorgd dat ik helemaal openlig, rechts en links..Gewoon soort van brandwonden. Mijn man schrok ervan. Ik hou het voortaan bij mijn bekkenband en katoenen (te kleine) onderbroeken.
Hallo meiden, Hebben jullie dan soms ook dat het, als je geen onderbroek hebt je een tijdje gelegen hebt, er zo uit kan lopen? Ik vind het zo goor.
Hier nog 1.. Van melkachtig tot waterdun, hoort erbij.. Heb er nu zelfs een schaafplek van in m'n lies..
Auw, pijnlijk meid. Sanature zijn trouwens katoenen inlegkruisjes, die ademen als ware, dus ideaal bij gevoelige onderkanten maar dan nog wel 2/3x per dan nieuwe doen voor de zekerheid natuurlijk.
jaa ik had laatst ook een schaafplek in mn lies vroeg me al af hoe dat kon !! auuww en net nu ik dit lees nies ik en aaauwww dat doet pijn