Wij doen er ook niet aan. Maar nu moet ik eerlijk bekennen dat ik stiekem wel op iéts gehoopt had. Heb laatst ook niks voor mijn verjaardag gekregen en dat vond ik best even k*t Hij hoeft niet met een Rolex aan te komen zetten ofzo Daar gaat het ook niet om..Maar gewoon even dat er aan je gedacht wordt.. een kleinigheidje.. Ik voel me net een kleuter nu maar het valt best effe tegen dit
Ik heb dat dus ook met boeketten en zeker rond valentijn. Dan zijn ze extra duur . Als ik al eens bloemen krijg van mijn man, dan vraag ik ook onmiddelijk wat ze kosten .
O, dat zou ik ook niet zo leuk vinden hoor. Van je verjaardag dan bedoel ik. Ik vind je ook geen kleuter. Vergat hij het voor de eerste keer of elk jaar?
Nou, dan mag je je wat mij betreft nog steeds op de borst slaan hoor. Dat heb ik nog nooit gemaakt. Lijkt me een pokkeklus
Dat heeft als je het mij vraagt niks met kleuter te maken hoor, maar met een beetje aandacht…snap je dus helemaal!
Hier wel. Vaasje met bloemen van man gekregen (samen uitgezocht: ben gek op bloemen maar wel specifieke…) Qua kleding is alles zwart, maar qua bloemen hou ik van donker roze, paars (gerbera’s, lisianthus, leeuwenbek etc.) Hij was net een kaart aan het schrijven, ik heb het boek Can’t hurt me gekocht voor hem gekocht en morgen gaan we uit eten, nu al zin in (ons favo restaurant is op maandag dicht).
Wij doen er niet aan. Wel vorige week van een vriend van mij een roos gekregen vindt het zelf wel leuk om iets te krijgen maar neem zelf eigenlijk niet de moeite haha.
Ik heb mijn man een lieve kaart gegeven en een fles lekkere whiskey. Ik heb een gietijzeren pan gekregen die ik al een tijd wilde hebben.
We doen er wel altijd iets aan. Man is door de week van huis, dus zaterdagavond hebben we een Valentijns diner aan huis gehad. En vandaag kreeg ik op m'n werk dit boeket met bloemen bezorgd ❤ Vind ik dan toch weer lief
Nope, doe er niet aan. Idd commerciele onzin. Een roos waar je nu bijv 2,50 voor betaalt is overmorgen weer 1,-. Geef mij overmorgen dan maar een bosje rozen. Veel beter voor de portemonnee ook
Jaja het is gebeurd, man kwam terug met een bos bloemen,spontaan. Ik blijf het onzin vinden maar stiekem is het wel lief.
Zo leuk juist. Lekkere bonbons voor mijn man. Ik bos bloemen kinderen groot lolly in vorm van hart. En met mijn opvangkinderen ook geknutseld
Zo lief vanavond. Mijn neefje van bijna 7 ging zgn zijn spaargeld tellen. Zat allemaal te fluisteren met mijn stiefvader. Gingen ze samen even weg. Kwamen ze terug en had mijn neefje voor mijn moeder, mijn zus (zijn moeder), mijn stiefvader en mij van zijn eigen geld voor ieder 2 repen chocola gekocht ❤️ Zò lief!