Ik ben stiekum best een romanticus… Het lijkt me echt wel leuk hoor, er een mooie dag van maken Jaaaaren geleden met de ex deden we wel altijd wat leuks. Een bloemetje, uit eten.
Ik kreeg via de app een tiktok filmpje doorgestuurd van mijn zoon, dat ik de liefde van zijn leven ben… Nu al een romantische jongen, maar wel lekker praktisch ingesteld haha!
Wij zijn op vakantie en mn man had hier hele mooie oorbellen gekocht en mij deze vanochtend gegeven. Ik heb gereserveerd bij een lokaal restaurant, ik weet dat hij dat graag uitprobeert. Ik had niks verwacht dus dat maakt het extra leuk❤️
Mijn man en ik zijn eigenlijk altijd beide (misschien tot wat overdreven aan toe… ) van de spontane romantische/lieve gebaren naar elkaar. Dus Valentijnsdag is voor ons vooral een extra excuus om wat leuks voor elkaar te doen Afgelopen weekend zijn we heel spontaan een weekendje weggeweest, verrassing van hem, vandaag had hij een mooie bos bloemen voor mij. Ik heb vandaag voor de lunch een luxe, uitgebreide high tea voor ons laten bezorgen. Vanavond eten we ook fijn met z’n 2en, maar ook dat doen we eigenlijk regelmatig, haha. De broodtrommel van onze oudste had ik vandaag een Valentijn-tintje gegeven en voor alle drie had ik vanavond een toetje met Valentijns-tintje.
Mijn man was een fles alcohol vrije rosé cava gaan halen en ik had aardbeien gekcoht. Tot zover onze valentijn .
Hier niks! M'n vriend wist volgens mij niet eens dat het de 14e Februari was. Maakt mij ook niets uit. We doen er niet echt aan eigenlijk.
Ik stuurde de oudste twee vanmiddag op boodschap. Met wat extra geld om zichzelf wat lekkers te kopen. Kwamen ze terug met een bosje rozen voor mij. We doen er verder niks aan, en ik val in de categorie die het ’commerciële onzin’ vindt, maar oooh die twee❤️!
Ik kreeg een dikke kus ! Bloemen doet hij juist niet op zo'n dag.. Maar ik koop sinds we een gave keuken hebben met pronk-eiland zelf iedere 2 weken wat bloemen. Voor de bloemen Haters. Je kan ook gewoon een paar mooie losse bloembakken kopen. Hoeft niet meteen zo'n volle bos. Ik koop ze bij ons tuincentrum. Die blijven 2 weken lang mooi. Tussen 8 en 10 euro kwijt. Vorige week voor mijn collega. Ze had iets meegenomen voor me. Had er een foto van gemaakt omdat ik het wel een leuke combi vind. 5.95 !
Ik heb wat voor mijzelf gekocht, al jaren alleen en elk jaar iedereen te zien op socialmedia die leuke lieve romantische dingen krijgen/doen begon te irriteren, dus mijzelf verwend, dat doe ik niet zo vaak, dus nu wel blij met mijzelf. Zelf ben ik vaak wel attent met zulke dagen voor vrienden maar helaas is dat omgekeerd meestal niet zo, had er dit keer 1 bij zitten die nooit weer wat krijgt want die zelfs niet heeft laten weten het gehad te hebben of te bedanken, als mensen zo ondankbaar zijn en het gebaar niet waarderen ben ik er wel klaar mee . En ja ik weet zeker dat het aan is gekomen en het was niet anoniem ofzo, maar als je dan 2 dagen later nog niet hebt laten weten van goh ik had.. dan wordt het blijkbaar niet op prijs gesteld. Maar verder levert valentijnsdag geen frustratie op hoor . Jaren geleden op valentijnsdag de scheiding in gang gezet en de papieren daarvoor getekend, dat is pas een valentinnscadeau voor jezelf haha.
Ik heb met de kinderen een slinger van hartjes gemaakt met tekeningen erop en waarom papa lief is etc. En we hebben de tafel leuk gedekt en sushi besteld. Geen traditionele Valentijn tussen geliefden maar vond het mooi om het de kinderen ook op deze manier mee te geven. Ze waren echt in hun nopjes met de verrassing en bleven m'n man maar knuffelen. Voor hun weer even besef hoe gek ze op hun vader zijn en hoe mooi dat is om te uiten.
Ik heb helemaal niets met valentijnsdag.. wij doen er niets aan. Persoonlijk heb ik liever dat manlief spontaan wat mee neemt in plaats van "verplicht" op valentijnsdag.
Wij geven de cadeautjes heel demonstratief niet op valentijnsdag zelf... nee hoor iets met geen geheim kunnen bewaren Man heeft dit jaar een nieuwe klok voor de keuken gekregen met de 1e complete gezinsfoto, in de zin met alle 3 de kids. Ik krijg het campingfornuis het kastje zelf kreeg ik al voor mijn verjaardag Maar goed hij krijgt de campingtafel en stoelen voor zijn 50e
Ik ben nogal verwend met mijn man, hij is behoorlijk attent. Het werd een Valentijnslunch buiten de deur en nieuwe oorbellen.
Ik hou van Valentijn Maar we vieren Valentijnsdag niet in februari. 3 dagen ervoor zijn we x jaar samen.