Ik geef hem straks een gratis hugo boss douche gel die ik mocht uitzoeken bij mijn douglas bestelling die ik straks binnen krijg, telt dat ook? Wij doen er niet aan, nooit gedaan ook. En lekker eten etc kan ook niet want dochter is van 5 tot 6 sporten dus we eten laat en simpel.
Ik heb 2 of nou ja 3 cadeaus gekregen. Had het niet verwacht want ja Valentijn is te commercieel hoor ik al weken.
Wij doen nooit wat met/voor valentijn. Een en al commerce Maar mijn man kan het dan toch niet laten om me een boeketje bloemen te geven. Wat ik sowieso wel erg leuk vind om te krijgen
Man is vanmorgen opgestaan met de mededeling "elke dag is valentijn", dus niks. Maar het is niet dat ie anders zo romantisch is
Wij doen niet aan Valentijn, nooit gedaan ook trouwens, is alleen maar de winkeliers spekken. enige wat ik standaard doe op Valentijn is een kaarsje branden bij de foto van mijn opa, 14 februari is zijn sterfdag
Ik had een kaartje voor man en een chocolaatje. En voor de kids een hartjes donut voor de helft van de prijs bij de Dirk
We doen er niet echt aan eigenlijk.. de kinderen komen na het eten pas thuis (waren logeren) en ik heb speciaal sushi gehaald nu wachten tot hij thuis is van z'n werk haha
Wij doen niks met valentijn. Het enige cadeautje wat ik heb gekregen vandaag, is 1 kattenbrokje van m'n jongste zoon
Mijn relatie is een paar weken geleden verbroken dus deze Valentijnsdag vind ik eigenlijk heel stom... Ik weet dat het een commercieel iets is maar stiekem ben ik echt super romantisch aangelegd Van zoon wel een roos en kaart gekregen, super lief!
Ik had voor mijn dochters een hartjes donut in hun broodtrommel gedaan. Mijn man kreeg van mij een verwenpakket met verschillende soorten chocolade, nootjes, noga, thee en een kaartje. Iets lekkers bij de koffie, een extra lekkere lunch (hij werkte thuis vandaag) en een extra lekkere avondmaaltijd met een toetje. Ik krijg elk jaar een gedicht van hem en zijn cadeau moet nog bezorgd worden.