valentijn doen jullie eraan?

Discussie in 'De lounge' gestart door senta, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik niks vriend is jarig dus vieren dat en we zijm vandaag 8 jaar samen maar vind de verjaardag toch belagrijker

2. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Zelfde mening!

En helaas denken schoonouders er hetzelfde over..... Man voelt zich verplicht om er heen te gaan met vader/moederdag om boze reactie en teleurstelling te voorkomen. Dit jaar zoekt hij het maar uit, ik ga niet meer mee :)

3. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Kids hebben een tekening gemaakt en een lekker douchegel en ik heb ook een cadeautje en een kaartje. Manlief is gaan werken en als ie thuis komt krijgt ie het. Morgen is hij vrij en heb ik een ontbijt besteld via ontbijtservice :)

Hij heeft wel gevraagd wat voor geurtjes er in mijn geuren-vooraaad ontbreken :D

4. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Valentijnsdag is een feest dat door de commercie in amerika is uitvergroot naar een dag van liefde. In plaats van een dag waarop je je geheime liefde iets laat weten. Ik vind het daarom ook echt commercieel feest.

De andere feesten worden ook wel commercieel uitgebuit maar is ook niet zo bedoeld. Ook daar kun je in mee gaan of niet.

Vaderdag en moederdag is voor ons een feest waarbij de kinderen iets knutselen voor papa en mama. Ik vind het geen feest van grote kados die echtgenoten aan elkaar geven.

Sinterklaasfeest draait bij ons om surprises en gedichten en kleine kadootjes.

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Valentijn? Denk dat ik hubby moet uitleggen dat het vandaag valentijn is :p Nee wij doen er niks aan. Vind dit soort dagen ook echt onzin, een bloemetje onverwachts zomaar vind ik 1000x leuker. En heb een anti-romanti-man, dus al wist hij dat het vandaag valentijn zou zijn, zou hij toch niks eraan doen want dat komt niet eens in hem op :p Als hij iets romantisch wilt doen gaat het altijd fout en dan heeft ie er al geen zin meer in. Huwelijksaanzoek was ook echt om te lachen(achteraf) :D pest m er nog mee 4jaar later. All you need is love wilt hij ook absoluut niet meer kijken met mij, hij word er gek van dat hij niet romantisch kan doen, wat hij ook probeert. Vind t wel schattig dat zijn romantische plannetjes altijd mislukken :p

6. Gumpie1709

Gumpie1709 Actief lid

6 feb 2012
    118
    5
    18
    Vrouw
    Ik ben fulltime mama
    Wij gaan vanavond naar de musical Peter pan in ziggodome!! Is trouwens de eerste keer dat we samen weg gaan na de geboorte van onze dochter!! Ga lekker met m'n mannetje genieten op deze valentijnsdag!!

7. SDonya

SDonya Niet meer actief

Kan altijd zo slecht tegen dit soort reacties ;)

Sorry hoor maar wie ben jij om te bepalen dat als ik aan Valentijn doe dat mijn liefde dan niet elke dag heel veel is en alleen op die dag?

Ik hou zo veel van mijn man en dat laat ik hem sowieso elke dag zien en Valentijn is een heerlijk excuus om nog extra meer uit te pakken!! ;) ik hou dus zoveel van mijn man dat elke extra gelegenheid die er is ik juist aanpak om hem nog wat meer te verwennen dan normaal ;)

Dat jij er niet aan doet moet je zelf weten maar oordeel dan ook niet zomaar over de mensen die het wel willen doen.. Dat doen wij ook niet over jou toch;)

8. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Haha geweldig kaartje!!

Ik heb nog nietsgekregen... Weet ook niet of ik wat krijg! Vorig jaar heeft ie op mijn werk een enorme bos laten bezorgen.
    Wij waren 13 jan 2 jaar getrouwd, maar omdat ons lieve kleine meisje vond dat ze lang genoeg in mijn buik had gezeten, hebben we geen moment aan onze trouwdag gedacht.. Dus stiekem hoop ik dat ie toch iets liefsvoor me heeft gedaan!

9. senta

senta Niet meer actief

Ik hechtte er nooit zoveel waarde aan dat verplichte gedoe, maar nu mijn vader niet meer leeft zou ik willen dat ik nog "verplicht" op mocht komen draven nu heb ik de vrplichting voor mezelf zijn graf in het zonnetje te zetten.

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    oee laat ff weten hoe die is :D wij gaan zaterdag!

11. senta

senta Niet meer actief

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ik een lieve romantische man heb die regelmatig aan mij denkt en ik uiteraard ook aan hem, we verrassen elkaar vrij vaak, trouwdag is die nog nooit vergeten en ook onze verkeringsdag wordt nog altijd "gevierd" verder verrassen we elkaar 1x per maand met een avondje samen dat hoeft niet altijd weg te zijn ook gewoon samen op de bank met een hapje en een drankje erbij, het is zo voor beiden geen verplichting maar we houden hel wet leuk zo. Dat het commercieel is heelmaal mee eens, maar onzin nee, we doen er nooit wat gericht aan maar zoals een kaartje vanmorgen die er voor me lag kan ik wel heel erg waarderen en dat het voor beiden wat lekkers is bewiijst voor mij dat we op 1 lijn zittene n we elkaar door en door kennen.

12. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Vandaag doen we niks. Manlief vind het commercieel gedoe, geldklopperij, en daarbij is hij opgegroeid met een verjaardag vandaag: Schoonmoeder is jarig :D Dus 14 februari is een verjaardag...

Mss dat ik toch wel een kaartje ga halen voor mijn schat. We hadden het laatst nog over hoe we het 'zwanger raken' ervaren hebben en hij gaf aan het toch zwaar te vinden: Hij heeft veel met me moeten doorstaan het afgelopen jaar (MMM --> Clomid, HSG, Clomid met IUI, inmiddels zwanger met helaas was probleempjes...) en ben hem dankbaar voor de steun die hij me al deze tijd gegeven heeft!

13. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.882
    5.174
    113
    Home
    niks! ik heb vorige week een super lief cadeau gekregen zomaar uit het niets vind ik veel leuker dan als ik vandaag dat zou krijgen...
    verder is mijn man de hele dag aan het werk en gaan we vanavond lekker romantisch wie is de mol kijken :D

14. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Ik heb een hele mooie & lieve tekening gekregen van mijn schatties :D:D!

15. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Voor degene die zich wellicht druk maken over dat ik alleen vandaag iets liefs doe voor man en zeg dat ik van hem houd: rustig maar. Ik zeg iedere andere dag dat ik heel veel van hem hou(en ik meen het nog ook) en ook buiten Valentijnsdag om doen we regelmatig iets liefs voor elkaar.
    En vandaag gewoon nog een keer! Heerlijk om het gewoon te doen, te genieten en massaal lief te zijn voor elkaar. Het lijkt me best vervelend om er zo'n gevoel bij te hebben over dat het commercieel geneuzel is enzo...

Man neemt mij vanavond mee op date. Ik heb nog geen idee wat we gaan doen, maar hij is er zelf helemaal hupsig van dus ik ben heel nieuwsgierig!
    Voor man heb ik uit naam van dochter (en een beetje van mij) een kaart gekocht met een grote snoepspek... het is alleen nog niet bezorgd ;)

16. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Heb bij mijn man een hartje met chocolaatjes van Merci op zijn kussen gelegd met een lief briefje erbij.
    En van hem heb ik een doosje heerlijke bonbons gehad van de bakker.

Commerciƫle onzin of niet maar het smaakt me prima ;)

17. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Haha dat zijn meestal de dames die groen zien van de jaloezie omdat hun man gewoon niet attent is ;) Dus dan maar roepen dat ze geen Valentijnsdag nodig hebben ;). Is ook een manier :p.

18. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    hier doen we ook niets

19. SDonya

SDonya Niet meer actief

Pff ja echt he;)

Fijne valentijnsdag vandaag!:D

20. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wij doen het wel, maar niet in de vorm van kadootjes.. Ik koop vanavond hopelijk een heerlijk menu(A)

Als voorgerecht Bruchetta met tomaten salsa
    Als diner zoete aardappel stampot met mozzarella en bosuitjes met een verse salade met sla, zongedroogde tomaat, komkommer, kleine mozzarella bolletjes, gerookte kip en pijnboompitjes.
    En als nagerecht verse tiramisu.

En nu maar hopen dat het smaakt:d

Deel Deze Pagina