valentijn doen jullie eraan?

Discussion in 'De lounge' started by senta, Feb 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Haha leuk, en ook erg lief :)

2. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland
    Nee hier doen we niks aan valentijn maar dat komt omdat ik over 3 dagen jarig ben:D

3. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

Aug 2, 2011
    660
    113
    43
    Normaal doen we er nooit iets aan, maar omdat mijn man me de afgelopen tijd zo gesteund heeft en nog steeds doet ga ik vanavond voor hem koken. Iemand hier op het forum bracht me op het idee!

Tafel netjes gedekt, menukaart gemaakt, valentijnskaart gekocht en lieve dingen in geschreven en een doosje merci chocolade gekocht. Ben zoooo benieuwd naar zijn reactie vanavond!

Attached Files:

4. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    2,567
    221
    63
    Ik heb bij de bakker een chocolade-hazelnoot hart gekocht voor hem, die krijgt hij vanavond bij de koffie....
    Ben erg benieuwd of ik nog iets krijg;).....

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik begrijp het dus he dat het commercieel wordt genoemd. Het lijkt wel een verplichting vanuit de winkels, maar dat vind ik ook steeds meer met vader en moederdag. Winkels die als tip geven dure televisies ed. Sinterklaas kan er ook wat van.toch hou ik van elke traditie. Ik denk dat commerciele gewoon weg en vind het toch leuk wat te doen op deze dag.

Snap je een beetje wat ik bedoel?
    Vind het gewoon jammer dat het gelijk maar onzin genoemd moet worden door sommige puur omdat het commercieel is. En dan denk ik tja bijna alle feesten zijn commercieel en wil een winkel er een slaatje uitslaan.
    Dat iemand er niks mee heeft dat kan, of het niet nodig vinden om iets voor elkaar te halen.
    Ps dit stukje is dus geen aanval of perse op jou bedoeld:)

6. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Nee wij doen er niks aan. Denk dat mijn vriend niet eens weet dat het valentijnsdag is, en ik had het ook niet geweten zonder dit forum.

7. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,830
    3,627
    113
    Officieel doen wij er niets aan, maar in de praktijk hebben we toch bijna altijd allebei wel stiekem een kaartje of klein cadeautje geregeld. Ik zou het ook prima vinden als hij er niets aan doet, maar toch wel leuk dat hij er meestal toch aan denkt :).

Ik vind het altijd zo apart dat Valentijn-tegenstanders er van die heftige uitspraken als 'commerciële onzin', 'wij hebben zo'n dag niet nodig' enzv over doen. Net alsof er iets mis is met je relatie als je iets met Valentijn doet. En commercieel? Ja, natuurlijk, maar dat is alles toch, ik vind dat geen vies woord of zo.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    De eerste jaren deden wij het wel. Meestal dus iets van knuffels, bloemen etc. Inmiddels zijn we 14 jaar samen en vind vooral mijn man dat Valentijnsdag erg commercieel is, en doen we dus niet meer aan cadeautjes.

Toch heb ik dit jaar iets super liefs gehad wat alle cadeaus overtreft. Kreeg gister dit filmpje van hem en de kinderen
    http://youtu.be/vrEiAQwXyK4

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Mijn man vindt het vreselijk, dus wij doen er nooit aan. We hebben bovendien over 3 dagen onze eigen valentijnsdag, (trouwdag :)).
    Maar nu heeft ie blijkbaar bedacht dat ie toch me eens ging verrassen, dus ik had een mooie kaart in de bus liggen vanochtend.
    Dus nu heb ik net maar even cinnamonrolls gemaakt, in een hartvormige springvorm, ter ere van valentijnsdag :D

10. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    hier doen we er nix aan.. andere jaren deed ik wel wat en ML niet.. en zei die.. ik heb die dag niet nodig om de liefde te verklaren.. helaas doet die dat de overige 364 dagen per jaar ook niet (a-romantisch dat die is)

dus ik ook niet meer :)

11. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Dit werd vandaag aan de deur bezorgd, de lieverd..
    Over twee weken is ie weer hier en dan krijgt ie iets van mij..

12. MoederK

MoederK Fanatiek lid

Jan 19, 2009
    1,833
    46
    48
    Geweldig!! Zo lief!!

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    ah wat onwijs lief!!!

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Thanx. Ja vind het ook echt super en tig keer leuker dan een bos bloemen

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    baal dat mijn man anti-romanti is :p die zou zoiets dus echt nooit doen, zou niet eens in hem opkomen haha

16. Blays

Blays Niet meer actief

Die van mij oooook!!

17. senta

senta Niet meer actief

Koop of kook je het? ;)

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    voor volgend jaar valentijn hun op een cursus doen 'hoe moet ik romantisch doen' :p

19. Charmed

Charmed Fanatiek lid

Sep 16, 2012
    2,589
    79
    48
    Wat lief!!! :D En zo orgineel :)

Hier een kleinigheidje, maar mn vriend is helemaal niet romantisch dus tis nog maar afwachten wat ik krijg, hihi :)

20. senta

senta Niet meer actief

Hier ben ik het wel mee eens, je bent nog altijd zelf de baas en ik schaam me er totaal niet voor om tegenover mijn schoonzussen met een mini cadeautje ter waarde van 5 euro aan te komen bij de schoonfamilie ook niet naast de cadeaubonnen voor de sauna en al die dingen die op het laatste moment online besteld zijn, ik zoek altijd iets uit met zorg ook al is het iets kleins, en altijd creatief een eigen touch eraan.

Ook met valentijnsdag we hadden vandaag luxe kunnen dineren, nee ze krijgen lekker spruitjes, als dat geen liefde is (ik ga er namelijk compleet van over mijn nek)

Share This Page