heeft iemand een dweilrobot / stofzuigrobot?

Discussie in 'De lounge' gestart door liesbet77, 15 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesbet77

liesbet77 Actief lid

26 dec 2009
    333
    0
    0
    bediende
    Belgiƫ
    Hoi

ik ben op zoek naar een dweiler en robotstofzuiger maar vooral van de dweiler vroeg ik me af of deze zijn geld waard is.

momenteel bestaat er de Scooba van irobot en de Dirt devil denk ik.
    heeft iemand zo'n ding?
    wat kan ik er van verwachten?

2. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    wij hebben de robot zuiger van samsung.
    ik durf niet meer te beginnen aan dirt devi met onze ervaring als gewone stofzuiger.
    je moet niet verwachten dat ie echt alles mee pakt beter gezegt wegens de winter staat onze woonkamer vol omdat er een kein speeltoestelletje staat en nu kan ik hem niet meer aanzetten aangezien dat ie meer overslaat dan stofzuigt maar gewoonlijk vind ik dat hij het goed doet.

3. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Je zou even moeten kijken op de website van radar.
    Zij hebben een tijdje geleden een aantal getest. Kwamen er alleen niet zo heel goed uit volgens mij.

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.017
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij hebben de iRobot stofzuiger. Ik heb het idee dat hij het nu (na een paar jaar) minder goed gaat doen. En het is een nadeel dat je toch de vloer leeg moet maken. Voorheen niet zo'n punt, maar nu met de uitgebreide duplo-treinrails toch altijd wel weer een gedoe. ;) Dus nu zet ik hem nog maar 2x per week aan (dan breek ik de rails af.) en 2x per week ga ik met de swiffer om de rails heen. Buiten dat ben ik er tevreden over.
    Kennissen van ons hebben de iRoomba stofzuiger (ik geloof inmiddels hun 2e al.) Zij hebben al vanaf het begin dat ze verkrijgbaar zijn zo'n ding en zijn er superblij mee. De iScooba dweil vinden ze minder, al weet ik niet precies wat er aan mankeert. Het lijkt mij juist ideaal. We hebben ooit afgesproken dat wij hem een keer zouden lenen om uit te proberen, maar het is er nooit van gekomen.

5. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ik heb zo'n goedkoop ding van de Blokker.
    Zo nu en dan stuur ik 'm onder de bedden door;). Daarvoor vind ik 'm ideaal.....

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Mijn moeder heeft er 1 van de mediamarkt geen idee welk merk. Behoorlijk prijzig. Heeft m nu 1 jaar en gebruikt m af en toe omdat hij gewoon niet op kan tegen een gewone stofzuiger.
    En heeft behoorlijk spijt van haar aankoop van destijds 799 euro! Gewoon lekker een Dyson of Nilfisk stofzuiger kopen :)

Deel Deze Pagina