Valentijn opschep topic ;)

Discussion in 'De lounge' started by Elmo, Feb 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    Wij doen niet aan valentijnsdag, maar denk dat ik voor vanavond wel wat lekkers ga halen bij de koffie.

2. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,272
    0
    0
    Als eerst allemaal een fijne valentijn....
    Ik zit nu te wachten op mijn valentijns kadootje... een valentijns champagne ontbijt...
    En vanavond schijnen we naar een speciaal restaurant te gaan ikke is benieuwd.
    Voorheen vond ik het allemaal een beetje een verkoop hijsa, maar ach wij zijn al onze " speciale" dagen vergeten . Wij wilde eerst eignelijk alleen vriendschap met ( en met vriendschap met bedoel ik af en toe eens het bed verkennen) daardoor hebben we dagen als de eerste ontmoeting, of de eerste zoen, of de dag van nu is het aan" eigenlijk niet opgeslagen, het is gewoon gebeurd...

Dus is valentijn dan maar onze dag

3. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Denk een kaartje! Verder niks!

Groetjes Marjo

4. Dip

Dip Bekend lid

Mar 28, 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    'k Heb een lieve E-card gekregen... da's wel het toppunt van romantiek wat hem betreft ;)

5. Gina

Gina Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    1,755
    0
    0
    Wij doen niet aan Valentijnsdag, eigenlijk al niet vanaf het begin van onze relatie. Toch heeft mijn man (toen nog vriend) mij een keer verrast. Hij was op weg naar zijn werk, is onderweg op een parkeerplaats gestopt en heeft een liedje voor mij geschreven. Vervolgens heeft hij mij gebeld met zijn mobiele telefoon en het liedje op mijn antwoordapparaat ingezongen. Dus toen ik 's avonds thuiskwam (wij woonden toen nog niet samen) hoorde ik het liedje........zucht. Ik vond dat heel erg lief :)

6. marsab

marsab VIP lid

Oct 6, 2006
    6,315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Hij heeft mij als cadeautje zwangerschapsmassageolie gekocht! Geuren Lavendel en Manderijn! Zooo lief, dus die gaan we vanaaf ff uitproberen! :) ;)

7. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Wij doen ook niet aan valentijn..... Ik vind het meer iets voor je stille liefde, dat je daar een kaartje naartoe stuurt ofzo. Of dat je evt. je mannetje een lieve brief schrijft met wat hij voor je betekent ofzo. Maar geen grote cadeaus ofzo....

Groetjes Miep

8. kareltje

kareltje Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,144
    0
    0
    Zelf vind ik het ook heel comercieel.
    Wij hadden afgesproken om ook niets te doen,maar afgelopen vrijdag kreeg ik alvast een vervroegd valentijnscadeautje zoals sommige hier al weten..(hij kon vandaag niet eerder weg van zijn werk,anders had die het vandaag gedaan)
    Ik heb een hondje gekregen!
    Echt heel lief.

Kareltje

9. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Aan kadootjes of andere dingetjes doen we niet maar mijn banner belooft in elk geval een bijzondere Valentijnsavond... Hahaha ;)

10. Niet meer actief

nou, hier gaan we er niks aan doen hoor... haha, ik was het zelfs vergeten totdat ik dit topic las.

11. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm ik verwacht hier oo kweinig eerlijk gezegd :)

maar ga vanavond wel wat lekkers voor op tafel maken
    (pasta in de vorm van hartjes gezien in de stad.. dus straks even stad in)

het gaat om het gebaar he.. niet omdat je kadootje 100e kost
    en liefde gaat door de maag toch?

dus lekker avondeten lijkt me een goed plan :)

12. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    't Is dat jullie mij eraan herinneren, maar anders was ik het ook vergeten. Wij vergeten onze trouwdag nog, laat staan zoiets als Valentijnsdag onthouden.

13. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Oh ik was het ook bijna vergeten hoor.. was het niet dat er sinds zaterdag hier een kaart p tafel staat met "pas op valentijnsdag openen"

veel te veel andere zooi aan ons hoofd kennelijk :)

maar nu ik er toch aan denk vind ik het wel weer leuk om wat te doen toch

14. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    wij doen er niks aan..
    We weten toch wel hoeveel we van elkaar houden :)

15. Niet meer actief

Ik heb Noa (het luchtje) gekregen, maar hij gaf het me gister al omdat het niet speciaal voor valentijn was :D

16. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    oh Matthijs is al de hele ochtend voor ie naar school ging zenuwachtig.... hihihih (is 8,5) heeft een klein knuffeltje gekocht voor zijn vriendinnetje.. maar het is natuurlijk niet "stoer" omdat in de klas te geven, dus de valentijnspostbode (ikke dus..) mocht het af gaan geven aan huis.

ach de schat hij is zo .....

Maar van mijn man? hihih nee daar zal ik niets van krijgen ..

17. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Hier ook helemaal niks.. Af en toe is er reclame voor op tv.. en dan zegt ie alleen maar: Och is het weer zo ver, die geldklopperij...
    Dus ik verwacht niet veel..
    Hij is vanochtend naar zijn werk gegaan en denk niet dat hij vanmiddag er iets over zal zeggen, laat staan wat voor me mee heeft gebracht..

Lekker romantisch dus..

Groetjes Kalush

18. roses

roses Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    1,946
    1
    38
    Ik verwacht een valentijnsmailtje van mn liefje ;) Hij is weg voor zn werk, kan hem ook niet bellen ofzo. Ik heb hem ook al een mail gestuurd en ik heb een kaart en valentijns-petitfours voor hem gekocht, maar die krijgt hij zaterdag als hij thuis komt ;)
    Ik heb van mn moeder wel al een heel lief kaartje gehad :)

19. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hahha...hier precies zo.... :)
    Soms vind ik dat wel eens jammer..geen speciale dag...

20. Micha

Micha Fanatiek lid

Jan 8, 2006
    1,231
    0
    0
    Woerden
    wij doen er ook niet aan, volgens mijn man is het iedere dag valentijn !
    Ik heb hem wel een kaartje gestuurd, kon het toch niet laten !

Gr

Share This Page