Valentijn opschep topic ;)

Discussie in 'De lounge' gestart door Elmo, 13 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

net zoals dip, heb ik een ecard gekregen... dat is ook zijn toppunt!

Met een beetje mazzel gaat ie vanavond nog op zn knieen.. maarre ik denk dat ik maar lekker verder ga dromen hihi

2. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    ik wacht nog steeds.... op mailtje, smsje... maakt niet uit! Zou het toch wel leuk vinden om iets te krijgen al is het maar een bloemetje...

Collega wilde wel even smsje naar mijn vriend sturen, maar dan is het niet spontaan meer, moet wel uit zichzelf komen!

De dag is nog niet om

3. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    wij hebben eind januari altijd ons eigen feestje als we elkaar een x aantal jaren kennen (nu alweer 7 jaar)
    zijn dus 3 weken geleden nog lekker saampies uit eten geweest.

voor vandaag?
    euhm, ik weet wel een leuk valentijns kado!
    heb alleen een flauw vermoeden dat het 'm niet gaat worden ;)

maarre elmo, hoe romantisch is jou kanjer?

4. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Mijn man heeft een heel gek trekje: hij heeft een hekel aan dagen waarop de hele wereld "verplicht" liefde moet tonen. Valentijnsdag, trouwdag, verkeringsdag, vaderdag, moederdag, verjaardagen, etc, etc mogen van hem allemaal gestolen worden. Hij gaat juist irritant lopen doen op die dagen. hihihihihihih..

Dus, ik zit hem wel al de hele dag te pesten dat ik een mega-kado vam hen wil en verwacht, maar ik verwacht niets.. Vind het ook helemaal niet erg, want hij is altijd lief en zorgzaam voor me.. ;)

5. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Vanmorgen toen ik uit bed kwam, stond er een hele mooi bos rozen, met een lief kaartje op tafel. Zelf had ik alleen een kaart gekocht, dus ik doe als ik klaar ben met werken maar even een kleinigheidje kopen.

6. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Mijn vriend kwam vanochtend met broodjes van de bakker en twee hartvormige taartjes.

Vond het wel erg lief van hem hoor!

7. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    ik heb een kaartje gekregen van mijn man
    met de tekst: jij hebt iets wat niemand anders heeft....MIJ!
    lif he :D

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hier ook nog niks.... Van mij krijgt hij vanavond wel een kaart, maar of hij er aan denkt? Ik begin het me zwaar af te vragen.... :)

9. Niet meer actief

Ik ben hier de a-romantische muts van ons beiden! Wat mannetje betreft mag ik niet klagen, in tegendeel: ik ging met angst en beven naar mijn werk vandaag, want als ik hem zijn gang zou laten gaan, dan zouden er spandoeken op de school hangen, vliegtuigen met tekst rondvliegen, Giel Beelen zou mij laten zingen 'begin de dag met een dansje', graffitti op elke tunnel die ik onderdoor moet, enzovoort!

Hier is het dus omgekeerde wereld: ik ben al maanden aan het duidelijkmaken dat ik zoiets NIET op prijs zal stellen !(mits subtiel, natuurlijk...) En vooral niet op mijn werk (we werken beide op dezelfde MBO-school, dus als je gelul wilt hebben en nooit meer serieus genomen wilt worden, dan moet ik mijn mannetje vooral een aubade in de kantine laten zingen met microfoon of zo... AAAARGH!

- Vorig week een kaartje met daarin dat hij niet alleen met valentijnsdag van mij houdt. (vonnik best leuk...!)
    - maandag 5 e-cards op mijn schoolmail. Jammer dat net een collega onder mijn account zat te werken.... (stiekem ook leuk: is wel MIJN ventje die dat doet, hehheh...!)
    - vandaag een grote A4-envelop in mijn postvakje op het werk. Ik 'm maar vast snel in mijn tas gemoffeld, op zoek naar een stil momentje... Viel me wel op dat het handschrift me vreemd was. Ook binnenin een 'rara van wie'... in een vreemd handschrift... (vonnik ook niet echt erg, wilde wel even weten wie hij zover gekregen had om 't te schrijven...)
    - vanmiddag een e-card met een hoop kabaal! Toch maar snel geluid weggeklikt....

En het is nog maar 13.11

(Wat heb ik toch een schatje, he?)

10. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Ik had een romantisch avondje gepland, lekkere massage bij kaars licht, kleine hapjes erbij, muziekje, lekkere maasage olie en dan natuurlijk ikzelf als grootste cadeau, hihihi...
    Krijg ik net een uitnodigings mail van mijn ventje, ik moet om half 7 klaar staan voor een Valentijns date !
    Dan schuif ik mijn plannetje maar op naar morgen.

Fijne valentijn voor iedereen, Bibu !

11. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Heel vervelend bibu :)

12. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Zeker heeeeeel vervelend ;)
    Ben wel benieuwd wat mijn ventje allemaal van plan is.

13. Niet meer actief

Ik ben op voorhand al gewaarschuwd dat ik 'weinig' mag doen. Al helemaal omdat we op dezelfde plek werken alleen ander team...
    Ook thuis mag ik weinig......

Zal wel de moodswing zijn van het ontpillen....

Doe het toch: Bedelf haar zo onder de bloemen!

(oxalis ook weer blij)

Ik hou zo verrekte veel van haar maar af en toe vraag ik me wel is af, waarschijnlijk onterecht, of ze wel enig idee heeft hoeveel ik van haar hou!

Mannetje van Heidiii

14. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    @ bibu... Een echte verrassing wauw das lief.... ( hier kunnen we eigenlijk nooit een verrassing voor elkaar houden ;) )

@ Heidiiii dat mannetje van jou wordt met de dag perfecter ;) vertel ook eens iets negatiefs over hem voor hij echt de perfecte man wordt ;)

Geniet er allemaal van....

Liefs
    Bianca

15. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Gewoon lekker je gang gaan hoor mannetje van Heidiii !
    Mooi juist dat mannen hun liefde voor hun meisie durven te tonen en daar moeite voor doen.

Fijne avond !

16. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Dit jaar verwacht ik niets. Maar de eerste valentijn vergeet ik nooit meer. Mn vriend had toen financieel echt helemaal niets te makken. Maar hij wilde toch iets doen. Heeft ie z'n gitaar verkocht en van dat geld een hele mooie bos bloemen met vaas op mn werk laten bezorgen! Wat een schat he?

17. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    nog steeds niks! pff

18. Niet meer actief

Kijk even bij http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0

't blijft wel een echte man, he..... ;)

'T is inderdaad een zeldzaam stuk xy-chromosoom, maar het ligt ook wel een beetje in zijn aard om dames in te pakken. Daar heeft-ie een enorm talent voor: jong/oud/dik/dun/oud/rijk/..... ze lopen allemaal met 'm weg. Vond ik soms wel eens lastig, vooral met 't uitgaan. Dat de jonkies in onze kennisenkring een beetje bang voor me waren omdat mannetje met iedereen geint, grapt en grolt. Dat ze dachten dat ik op mijn beurt weer dacht dat ze concurrentie waren... (Wazig verhaal maar goed....)

Ook hoor ik op school wel eens studenten over hem praten, hihi... Die hebben dan niet in de gaten dat ik 'm wel heeeeel goed ken!

Nee, ik ben supertrots!

Ik ga nu proberen - mannetje is boodschapjes doen - om zijn laptop ook in orde te maken, zodat hij een eigen inlognaam kan krijgen hier... Voor de zekerheid: zijn er hier dame's onder ons die het één en ander weten over routers van Sweex in combinatie met @home modems?

19. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Mannetje hier weet er wel wat van, is het een swicht of router?
    Doe anders evem pb en

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

nog niets maar hij zei wel dat wat zou kopen.

Deel Deze Pagina