Valentijn opschep topic ;)

Discussion in 'De lounge' started by Elmo, Feb 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Agossie! Wat lief!

Nooit geweten dat je een snor had, trouwens.... ;)

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm hier heeft vriendjelief onwijs moeite gedaan om bloemetjes te kopen.. wat nogal lastig was dankzij werk, verkeer etcetra

en net als ie de deur uitsprint hier.. stopt mijn lesauto hier dus voor de deur

was ie helemaal sip....

gelukkig wel heel erg genoten van de valentijnspasta samen
    en hele toespraak hoe lief ik wel neit ben.. EN dat hij verwacht volgend jaar 2 valentijnskaartjes te versturen :)

dus wel heel sweet :)

3. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Komt hubbie net thuis van zijn werk.....krijg ik ook nog de dvd van marco Borsato..... :confused:

Ik ben vast errug lief.... ;)

4. Niet meer actief

Nou, als ik de DVD van Marco Borsato zou krijgen, zou ik me serieus zorgen gaan maken over mijn relatie, hehheh.... ;)

Maar beter 'een' smaak dan helemaal geen smaak!

Veel kijkplezier!

5. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,272
    0
    0
    Welkom mannetje heidiiii super leuk hoe jullie dat met de foto's gedaan hebben...

Erg lief dat je mij ook een beetje lief vind, wanttte ikke is niet zo lief hoor ;)

6. Lara11

Lara11 Niet meer actief

De buit van vandaag:

-1 geweldig smsje....
    -prachtige bos bloemen
    -fotoboek van Ellen von Unwerth: 'Couples'
    -Handgemaakte bonbons!
    Ik heb een Goede Man...

Toen was het natuurlijk mijn beurt... oei... Ik trok mijn liefste grote-ogen blik en wees op mijn buik...

hihi

En nu staat 'ie ook nog te koken, wat een Wereldvent!

Amber, gelukkig met haar mannetje en zeker met de superecho van gisteren: een springend minimensje!

7. Niet meer actief

Hihi, dank je.

Nu kunnen we op dubbele snelheid het forum vervuilen... Moet je ons zien zitten, naast elkaar op de bank, elk een eigen laptop op schoot...

Tssssk.....

8. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hahaha jullie lijken mn man en ik wel! Alleen hij zit niet op de zwangerschapspagina :( Maar maakt onze babysite :)

9. Niet meer actief

Nou ik wil ook even...

mijn man doet vandaag niet heel erg stom en omdat het valentijn is hoef ik niet naar Fehnerbache- AZ te kijken maar alleen naar Ajax- WerderBrenen!

POEPJE HE! ;)

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jij hebt echt super geluk vandaag! Lang leven mr. V ;)

11. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,181
    0
    0
    Tilburg
    Nou, wat mij vandaag overkwam...
    Ik had mijn vriend al gemeld dat ik niet perse iets hoef te krijgen, omdat ik het allemaal maar onzin vind enzo...

Krijg ik rond 4 uur een sms-je:
    Hee mijn valentijntje... (ik dacht meteen: neeee, geen zoetsappigheid aub! luister nou eens een keer naar me!)
    nu ben ik gewoon weer vergeten er vlees uit te leggen... das nie slim war... we hebben nog wel soep geloof ik... is da goed genoeg?...kussss love ya

ZO.. ik heb nog nooit zo moeten lachen!
    Ik heb hem meteen ff gebeld, dat ik dat vanmorgen al gezien had, en dat ik er een paar biefstukkies uitgelegd had, dus dat was opgelosd.

En toen ik thuiskwam, had hij verdorie TOCH een bos bloemen voor me gekocht... heb hem meteen ff platgezoend, want het is natuurlijk echt wel lief... en onverwacht, want ik dacht toch echt dat ik duidelijk geweest was... haha.. muts ben ik he!

Nog mutseriger... ik was er dus vanuit gegaan dat ik niets zou krijgen... en heb dus niets voor hem gekocht... :oops:

12. Niet meer actief

Ach lief of niet....
    Heidiiii is ook absoluut niet lief maar ik hou gewoon van haar....

Dus niet lief en wel lief gevonden worden heft elkaar op dus staan we nu neutraal :) knuffel dan?

13. Niet meer actief

Is het trouwens mogelijk dat ik een kopietje kan branden van die Marco Borsato dvd! Niet voor Heidiii hoor want die luisterd op woensdagochtend alleen naar Giel Beelen! Wansmaak woensdag!

Lekker mee bleren met Borsato dat is alweer veel te lang geleden.

14. Niet meer actief

Brrrr.... 't is er hier een naar zijn bol gestegen! Waarschijnlijk al te lang niet meer geklust?

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oke, uitloggen dan maar ;)

16. Niet meer actief

Ja, Elmo, goed idee: die beloofde massage maar eens gaan incasseren...!

17. Niet meer actief

DAT BEDOEL IK.. ALLEEN MAAR ONTVANGEN

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

19. Niet meer actief

Dank je Elmo! :)

20. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ja hoor, kom je kopietje maar halen... :)

Share This Page