Ons valentijnscadeau aan elkaar was : een positieve test, een mooier cadeau konden we elkaar niet geven
das het aller mooieste kado denk ik.... super gefeliciteerd... wij hebben gister avond ebsloten voor een valentijns kindje te gaan dus mei gaat het klusmaand worden....
Mijn mannetje doet normaal nooit iets aan valentijn dus had ik nergens op gerekend en ook niks gedaan. Komt thuis met een kilo paaseitjes wat de f*ck moet ik nou met paaseitjes hahahaha vond het wel een beetje aandoenlijk.
Heb dus over de post een pakketje rozen gekregen, echt heel leuk! Ze staan nu in een vaas! En we kregen ook nog een tv-gids met Jamie op de cover.... Sow lief!
Hier geen geklus op valentijnsdag, was Heb wel van me vriend een lekker geurtje gehad, altijd lekker..
ik werd wakker na mijn middagdutje (tsjah net een ouw wijf na de bevalling) ..ik kwam beneden ..en daar stond een bos bloemen op de tafel met 2 hele lieve kaartjes eraan ...1 voor de allerliefste mama en 1 voor de allerliefste vrouw van de hele wereld ..die bloemen stomnden op een bord en dat bord lag vol met harten koeken ..(die erg lekker waren overigens)..