Heey dames!! Voor de rest die ook zwanger is: Gefeliciteerd. Ik ben er net achter gekomen dat ik zwanger ben! maar ik vertel het nog niemand, ik wil eerst de 13 weken afwachten. ik vermoed nu 6 weken, want ik was 28 november voor het laatst ongesteld en ik had een cyclus van 37 dagen ( 1e ronde, naar het stoppen van de pil ). Ik heb echter een MRIscan en röntgenfoto gehad op 6 januari, is dit erg schadelijk geweest voor mijn kindje? En kan dit leiden tot ernstige ziektes? en kan ik hier van te voren achter komen? en verhoogd dit de kans op een eventuele miskraam? En mijn andere vraag is, moet je eerst naar je huisarts of kun je gelijk een afspraak maken in het ziekenhuis? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, Liefs Femke
hey meis gefeliciteerd alvast! ik moest maandag een MRI-scan en die mocht niet doorgaan omdat ik niet zeker wist of ik zwanger was.. Het is schadelijk voor het vruchtje vanwege de straling. Op je andere vraag is het antwoord je kan gelijk naar verloskundige je hoeft niet eerst naar huisarts groetjes brenda
Gefeliciteerd! Je kan gelijk een afspraak maken met een verloskundige en zou je verdere vragen daar ook even voorleggen.
Gefeliciteerd meis met je zwangerschap Ik weet alleen dat beiden niet mogen als je zwanger bent, dus ik zou het toch even navragen bij je huisarts.
ik heb ergens gelezen dat rontgen straling niet zo heel slecht is als het een keer is...maar ik zou gewoon bellen naar de afdeling rontgen in het ziekenhuis en je laten gerust stellen. je kan inderdaad gelijk een afspraak maken met de verloskundige. gefeliciteerd natuurlijk