Valentijn

Discussion in 'Jonge moeders' started by Nikki888, Feb 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nikki888

Nikki888 Lid

Dec 19, 2008
    35
    0
    0
    Hey meiden wat doen jullie aan Valentijn?

Wij doen er eigenlijk niets aan maar toen ik de reclame van Verkade zag heb ik toch via internet een hart verstuurd! :)

2. verena87

verena87 Bekend lid

Dec 9, 2006
    605
    0
    0
    Heulemaal niets ;) althans ik heb hier een kaart liggen, en die ga ik namens Dayenne schrijven: papa, wil jij mijn valentijn zijn :)

Verde rniets, ik vin dhet maar een commerciele onzin!

3. Melissa001

Melissa001 Actief lid

Dec 12, 2007
    255
    0
    0
    Wij doen er ook helemaal niets mee! Het is ALTIJD VALENTIJN :)

4. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi,

Ik geef mijn man met valetijn de angelsound zodat het over een tijdje naar het hartje van de kleine kan luisteren. Vond dat wel een heel mooi cadeau.

5. 4days

4days Niet meer actief

Wij hebben toevallig de dag na valentijn meeting met de septembermama's, dus we hebben van de baby valentijnskoppeltjes gemaakt... :) Elke baby koopt een kaartje en een kadootje voor z'n vriendje of vriendinnetje, hihi.

Wij zelf doen verder niets.

6. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,792
    9,311
    113
    Gelderland

Ik kreeg vorig jaar zo'n hart op mijn werk, van mijn valentijn :D
    Ik vond het super leuk om te ontvangen! Ook wij hadden afgesproken om er niks aan te doen dus was de verassing extra groot voor mij.

Wij gaan dit jaar thuis lekker uitgebreid eten en op de bank hangen denk!

liefs

7. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    Haha dat wou ik ook doen..:p
    Maar verder doen wij ook niks aan valentijn..

8. Nikki888

Nikki888 Lid

Dec 19, 2008
    35
    0
    0
    Wij hebben ook afgesproken om niets aan Valentijn te doen.

Toen ik de reclame van Verkade zag dacht ik bij mezelf eigenlijk is het wel een leuk kleinigheidje.

Mijn vriend en ik hebben een nummer wat we vaak draaien dus een stukje daarvan heb ik op het kaartje laten drukken.

Ben benieuwd volgende week!

9. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    1,535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Ik kwam er gisteren bij stom toeval (foutje!) achter dat mijn lieve man voor mij ook een Verkadehart heeft besteld! :oops: Moest ff in mijn internetgeschiedenis zijn en daar stond een link naar kassa.verkade.nl of iets in die trant bij........ :oops: Wat lief dat hij er toch nog wat aan doet! Want eigenlijk doen wij ook niet mee aan die 'commerciele onzin'.. Hoewel.. We laten ons ieder jaar (allebei) toch wel overhalen tot het halen/verzinnen van een kleinigheidje....... :p Ik heb het in ieder geval al een week liggen hahahaha!

Liefs
    Esther

10. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland
    ik heb dus ook een hart via verkade besteld alleen dacht ik ff leuk om m op zijn werk te laten bezorgen. lag ik gister in bed bedenk ik mijn inene dat 14 feb op een zaterdag valt :oops: en dan is jeroens bedrijf dicht. lekker snugger he? haha nou ik hoop maar dat ze nog een andere keer terug komen en die maandag de 16de nog ff langsgaan.

11. Nikki888

Nikki888 Lid

Dec 19, 2008
    35
    0
    0
    Zou je anders geen contact met Verkade op kunnen nemen?

Volgens mij is het brievenbusformaat dus dan ligt ie op het werk te wachten!

12. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland
    ja ik had al gekeken om contact te zoeken. maar de pagina wilde hier niet laden. :( en ik vond t wel een graooig idee dat ie op zijn werk een pakje kreeg. maar als t in de brievenbus gemikt wordt vindt ie t vanzelf wel. ik zie wel hoe t lot mij gezind(t) is hihi.
    bedankt iig voor t meedenken

13. melanie88

melanie88 Lid

Feb 4, 2009
    57
    0
    0
    Niet veel. Alleen een leuke kaart en savonds iets lekkers koken misschien ;)

14. girlpower mama

girlpower mama Actief lid

Dec 6, 2006
    258
    0
    0
    Assistent filiaal manager
    Amersfoort
    Wij doen er ook niks aan.
    Maar ik heb toch via verkade gedaan.
    En heb me pa opgebeld of ik het ook voor hem moest doen voor me moeder. Dat vondt hij wel erg leuk.
    En me pa zei ook. maar dan ziet ze het aan de rekening.
    Ik zei tegen me pa dan doen we het via mijn rekening.

15. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    Mijn man is 2 dagen na valentijn jarig dus dan wordt het wel een duur grapje :) vorig jaar zouden we er ook niks aan doen... maar toen is hij 's morgens om half 6 op de brommer vertrokken naar mij terwijl het vroor heeft hij 1,5 uur gereden naar mij toe zo lieeeef en ik had met zijn meoder geregeld dat ik 's avonds als verassing naar hem kwam... er leuk dus!

Dit jaar doe ik niks denk ik... misschien iets kleins met tygo maar weet nog niet wat

16. MOHkimke

MOHkimke Lid

Oct 10, 2007
    50
    0
    0
    GENT
    Wij hebben een saunakamer gehuurd voor een nachtje met champagne en jacuzzi buiten ;) zal gezellig zijn, kijk er naar uit :D

17. Alieke

Alieke Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,793
    157
    63
    Hier houden we het ook vrij simpel.. Ik heb als verrassing een ontbijt besteld die word smorgens gebracht en dat is lekkerrrr, alles warm & vers!
    Verder een angelsound want dat leek me mannetje erg leuk.

& genieten van onze kleine meid :D

Share This Page