Hoe verras jij je Valentijn ? ( man/vriend ) Ik ben een beetje door alle ideeën heen en ben eigenlijk wel nieuwsgierig of jullie iets speciaals doen, maken of organiseren! Dus een kaartje, ontbijtje op bed of dineetje in een restaurant waar alleen maar verliefde stelletjes eten ken ik wel !.. Gr Worstenbrood.
niet wij doen niet aan die onzin meer. vroeger wel hoor toen we nog jong waren hahaha. gewoon klein kadootje of kaartje
Niet, ach wellicht krijgt hij een kusje meer ofzo .. We hebben niet de financiele situatie om voor elke onzindag wat te halen. We weten dat we van elkaar houden en laten elkaar dat elke dag merken. Meer kan je niet hebben toch .
Wij doen niet mee aan die commercie, er zal me toch een geld aan verdiend worden. Vind het veel leuker als man zomaar eens een bosje bloemen of bios geeft.
Wij hebben afgesproken niks te doen met Valentijn. Ik denk alleen dat ik het niet kan laten om een kaartje met een mooie tekst te geven. Maar goed, dat moet kunnen, vind ik.
Wij doen er ook niet aan. Ik vind het ook leuker om spontaan een keer een cadeautje te krijgen of te geven. Misschien hooguit me wat meer uitsloven in de keuken en de dingen in hart-vorm op het bord leggen of zo, omdat het dan de dag van de liefde is.
Wij hebben het financieel ook ietsjes minder dus als de kleine op bed ligt gaan we wat lekker eten laten bezorgen/ of zelf koken. lekker flesje wijn erbij, kaarsje aan, romantisch muziekje en zo hebben we een heerlijk avondje voor ons. En als kado schrijven we allebei een gedicht voor elkaar. Kost niets, allen wat tijd (en manlief kennende zal hij wel een gedicht van internet halen lol)
Hehe, het is niet mijn vraag of je aan Valentijn doet, maar of je leuke ideeën hebt . Het hoeft ook geen honderden euro's te kosten..
hooguit??? haha, dan doe je al meer dan ik. hartstikke leuk toch?? ts, leuke ideeen??, Hmm, uiteten ofzo. Of kaartjes naar een voorstelling van iets? Ja, ik ben ook niet zo origineel.
Moeilijk he, nou ik wacht geduldig af wie weet komt er nog iemand met een leuk idee! Vind de gedichten ook erg leuk, maar ik ben geen held in schrijven en ik vind dat je wel zelf iets moet schrijven, niet iets van internet af plukken. Juist omdat we nooit aan Valentijn doen en hij niets verwacht vind ik het wel leuk om hem juist nu te verrassen.
Schenk 'm (en jezelf) een kind . Haha, tja ik weet het ook niet zo goed, het is dan Zoë verjaardag en we gaan met z'n drietjes naar de Efteling. We gaan er een gezellige dag van maken .
Ik ga proberen om een zelf een taart in hartvorm te maken. Moet alleen nog een bakblik in hartvorm zien te vinden.
Wij zitten fiancieel nu niet zo lekker sinds het faillisement van zijn werkgever. We wachten nog op salaris uit de loongarantieregeling. Maar een kaartje met een gedichtje kan er zeker wel af hoor!
Hij krijgt van mij een horloge met aan de onderkant iets ingegrafeerd. Maar goed het is ook pas onze eerste valentijn samen. En ook nog zo speciaal. Anders had ik hem zeker iets van oei! Ik word papa gegeven ofzo maar ivm mijn trackrecord op zwangerschappen wil ik daar nog even mee wachten...
Wij doen er niet aan hoor, het is voor mij echt niet een specialere dag dan alle andere dagen. Gewoon samen eten (wat we bijna elke avond doen) en we hebben een controle bij de verloskundige &tja als ik je een idee moet geven; dat is maar net hoeveel je eraan uit kan geven. Dat kan variëren van een sieraad kopen tot uit eten gaan
dochterlief heeft al een kaartje voor haar papa uitgezocht, ik ben nog aan het neuzen voor een leuk kaartje. we gaan lekker met zn drietjes ontbijten, crosantjes, eitje etc. maar we kopen geen kados, ik vind een kaartje met daarin een gedichtje of extra speciaal vertellen hoeveel ik van hem hou erg leuk, ook al zeggen we elke dag hoeveel we van elkaar houden
Daar doen we niet aan. De eerste Valentijnsdag samen heeft mijn vriend voor mij een rode roos gekocht. Hij was zo geschrokken van de prijs. Eens maar nooit weer.