..:: Valentijn ::..

Discussie in 'De lounge' gestart door Channie, 4 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Wij doen er ook niets aan, te commercieel.

    Heb wel een lief kaartje gekocht dat ik 's ochtends als ik al weg ben en m'n vriend nog in bed ligt op tafel zet in de huiskamer. Ziet ie dan zodra 'ie beneden komt.

    Pim
     
  2. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    ja ook wij slaan valentijn over, maar onze eerste trouwdag dit jaar vast niet!!
     
  3. mieltje

    mieltje Bekend lid

    19 jan 2006
    913
    0
    0
    Hoi Hoi
    Wat is nou mooiers dan je manlief een positieve zwangerschapstest op valentijnsdag te geven.

    Ik hoop echt dat het raak is..... ;)
     
  4. Duim

    Duim Actief lid

    28 dec 2005
    162
    0
    0
    Groepswerker Jeugdhulpverlening
    Wij doen niet aan valentijnsdag. Hebben er nooit wat aan gedaan en we zijn al ruim 11 jaar samen. Wij vinden het leuk om op de dag dat we elkaar zoveel jaar kennen iets leuks te doen. Weekendje weg, uit eten in een wat duurder restaurant oid. Ook vinden wij het leuk om elders in het jaar iets leuks of romantisch voor elkaar te doen.
    Ik moet zelfs werken de 14de. Heb een avonddienst en ben dan pas rond 23 uur thuis.

    Voor de genen die het wel vieren, veel plezier natuurlijk!
     
  5. Geertje

    Geertje Lid

    16 jan 2006
    35
    0
    0
    Hmmm ik heb ook geen goeie tips...
    Wij gaan meestal met valentijn uit eten, verder geen kadootje ofzo. We verassen elkaar dan nog liever een keer op een "normale" dag.

    Dit jaar krijgen we onze eerste echo op valentijnsdag, dat is natuurlijk wel leuk :)

    liefs
    Geertje
     
  6. Tatiiana

    Tatiiana Actief lid

    22 jan 2006
    155
    0
    0
    Ambtenaar
    Almere
    Het weekendje was een succes! 5 gangen menu, zeg maar gerust 5sterren menu! Champagne bij aankomst, en ontbijt op bed de volgende dag. Lekker romantisch, het hele weekend in bed doorgebracht

    Ik kreeg vandaag een zelfgemaakte valentijnskaart met Simba erop, daarin een hele liefdesverklaring hoeveel hij wel niet van me houdt etc. superlief allemaal! En onderaan de tekst? De mededeling dat we binnekort naar de musical 'The Lion King' gaan!! Die wil ik al tijden zien!

    Wil mn vriendje lekker niet meer kwijt!
     
  7. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
  8. Ik vier geen valentijn, vandaag is het twee weken uit met men vriendje.

    Enkele kleine tipjes...
    Je kan uit eten gaan, of gezellig thuis blijven en zen lievelings gerecht klaarmaken, of naar de plaats gaan waar jullie elkaar voor het eerst ontmoet hebben...
    nja het zijn maar tipjes :)
     
  9. joella

    joella Actief lid

    20 okt 2005
    181
    0
    0
    hoi

    Mij vriend is vandaag op valentijnsdag jarig hij is 23 geworden en meestal gaan we dan uiteten maar dat hebben we zondag alvast gedaan omdat we vandaag ook een bruiloft hebben van kennissen.
    Ik geef mijn vriend elk jaar sowieso een grote mega kaart met daarin een liefdes gedicht en natuurlijk felicitatie verder krijg hij natuurlijk een verjaardagskado ik heb hem alvast een keting gegeven met een goud plaatje waar we een foto van onze kleintje(s) in kunnen graferen maar die foto komt er pas in als de tweede geboren is wel zo handig:).
    Ik kreeg in het begin van onze relatie lingerie en sieraden maar nu krijg ik elk jaar gewoon een bos rozen hahahaha maar wel nog steeds lief toch :D groetjes joella
     
  10. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Wij doen er ook niet echt aan. Ik heb met mijn zoon 2 valentijskaarten gekocht die hij zelf heeft ingekleurd voor beide opa,s en oma,s en die heeft hij zondag al gegeven en voor mijn vriend heb ik een chocoladereep gekocht waar op staat: Ik hou van jou! Maar gelukkig weet hij dat wel, want dit zeggen we toch nog steeds erg regelmatig tegen elkaar, en om eerlijk te zijn denk ik dat hij het zelf vergeet, maar dat neem ik hem absoluut niet kwalijk, nog een paar weekjes en dan krijg ik al een super kadootje van ons samen ;) en daarbij vergeleken kan natuurlijk niets tegen op!!

    Liefs Carry
     

Deel Deze Pagina