Valentijn

Discussion in 'De lounge' started by palmie37, Feb 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Das altijd fijn inderdaad!! Stomme oefeningen :p

2. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

Oct 18, 2012
    3,487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    vanochtend chocolade gekregen en hij krijgt van mij kaartjes voor de voorstelling van Bastiaan Ragas

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Manlief is jarig, dus ik heb hem verwend. We doen verder niks aan Valentijnsdag.

4. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

Aug 4, 2013
    3,155
    2,542
    113
    Oh wat leuk!!! :D veel plezier! ;)

5. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

May 9, 2012
    2,715
    907
    113
    Ik moet vanmiddag afrijden. Als ik slaag, is dat mijn valentijns cadeau. We doen er verder niets aan. Werd vanochtend wakker geknuffeld en hebben een lief berichtje over en weer gestuurd.

6. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Ik heb niets gehad en ga dat vanavond ook niet krijgen vrees ik ;), maar heb mn man net via google dat virtuele doosje zelf samengestelde bonbons ge-emailed, stiekem ook een beetje als reminder dan het Valentijnsdag is.... Hoe romantisch wil je het hebben :p.

7. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik was t vergeten haha. Normaal haal ik iets kleins voor m'n man, een lekker biertje ofzo maar ben de hele week al ziek en lig nu ook op de bank, dus dat gaat m niet meer worden denk Ik zo :D

Naja ml en ik hebben er niks mee, toen we een keer uit eten gingen vroegen we ons af waarom het zo druk was en waarom er alleen maar stelletjes zaten haha toen we het valentijnsmenu kregen snapten we t pas.

8. mb90

mb90 Bekend lid

Feb 17, 2013
    706
    25
    28
    Female
    Ik wou al heeel lang parfum, Alien van Thierry Mugler. En heb deze gekregen voor valentijn! :D

Normaal doen we dus niet aan valentijn, maar vind het zooo leuk.
    Heb voor hem niets mogen kopen :( Hij verbood het zelfs, hij ging het wegsmijten moest ik het toch doen... Hij heeft alles als zegt hij :)

9. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik heb gezegd dat 'ie niet veel mocht uitgeven, dus hij had wat kleine dingetjes: een lief kaartje, een hartvormig sieradenkistje, een kruik met hartjes en roze + rode sokken (ik ben verslaafd aan sokken)

Vond het erg lief :)

10. kbloem

kbloem Bekend lid

Feb 2, 2009
    854
    0
    16
    Succes vanmiddag!

Hier doen we niet aan valentijn.

11. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Ik heb een ontbijtje gekregen.... van mezelf :D

12. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

Jan 19, 2014
    1,832
    35
    48
    Utrecht
    me 2, was errgg romantisch:p

13. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Hmm niks gekregen, maar ook niks gegeven. We gaan morgenavond nog wel uit eten waarschijnlijk.
    Op de een of andere manier heb ik er dit jaar ff niet zo'n zin in... Beetje te druk de afgelopen tijd, beetje langs elkaar geleefd. Denk dat er even meer nodig is dan een reep chocolade :)

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    niks. man vind het onzin
    misschien moet ik mezelf maar eens iets cadeau doen vandaag :D

15. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Hier het zelfde... Maar manlief probeert het door uitgebreid te gaan koken. Dat vind ik wel weer lief.

16. DoubleD

DoubleD Bekend lid

Oct 12, 2013
    578
    19
    18
    Hier ook niet, verwacht ook niks. Normaal vind ik het niet storend, alleen had misschien wel iets liefs verwacht aangezien ik echt een kut tijd doorga momenteel en het best wel kan gebruiken. Weet niet, steekt toch een beetje. Doorgaans is hij al helemaal niet van het verrassen enzo, doe dan een beetje moeite op die éne dag.;)

17. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

Jan 2, 2013
    1,276
    10
    38
    Helemaal niks nakkes nada...... Maar goed ik zit dan ook midden in een scheiding ;)
    Wel heel apart hoor, ben je 13 jaar samen geweest ,woon je nu nog in 1 huis samen en dit is dan de 1e Valentijnsdag zo....

18. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,166
    10
    38
    Female
    Paradise.
    Ik wacht geduldig op de postbode hahaha! :D Vriendlief en ik zijn niet bij elkaar, morgen pas... dus hij heeft het zijne op gestuurd, en morgen krijgt hij pas zijn kadootjes! ;)

19. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Ik kreeg gister avond een grote bos bloemen, een doos merci, twee pakken nougat en twee zakken van mijn lievelings snoep, en ook nog een super lieve brief.
    Namens vriendlief en onze hond haha:)
    Heel schattig!

Ik heb alleen een kaartje gestuurd dus die zal wel in de bus liggen, we zien elkaar vandaag helaas niet door de overlappende werktijden dus vriendlief zal zometeen het kaartje wel vinden.

20. LiToEn

LiToEn Actief lid

Aug 8, 2010
    483
    0
    16
    NULL
    NULL
    We doen er nooit wat aan, dus ik vond het juist leuk om hem een lief kaartje te sturen...... Gaat de bel vanochtend, staat een bezorger met een grote bos bloemen voor de deur. Zoooooo lief!!! Ben ik blij dat een kaartje gestuurd heb, anders had ik me vast lullig gevoeld.

Share This Page