Ik moet vanmiddag afrijden. Als ik slaag, is dat mijn valentijns cadeau. We doen er verder niets aan. Werd vanochtend wakker geknuffeld en hebben een lief berichtje over en weer gestuurd.
Ik heb niets gehad en ga dat vanavond ook niet krijgen vrees ik , maar heb mn man net via google dat virtuele doosje zelf samengestelde bonbons ge-emailed, stiekem ook een beetje als reminder dan het Valentijnsdag is.... Hoe romantisch wil je het hebben .
Ik was t vergeten haha. Normaal haal ik iets kleins voor m'n man, een lekker biertje ofzo maar ben de hele week al ziek en lig nu ook op de bank, dus dat gaat m niet meer worden denk Ik zo Naja ml en ik hebben er niks mee, toen we een keer uit eten gingen vroegen we ons af waarom het zo druk was en waarom er alleen maar stelletjes zaten haha toen we het valentijnsmenu kregen snapten we t pas.
Ik wou al heeel lang parfum, Alien van Thierry Mugler. En heb deze gekregen voor valentijn! Normaal doen we dus niet aan valentijn, maar vind het zooo leuk. Heb voor hem niets mogen kopen Hij verbood het zelfs, hij ging het wegsmijten moest ik het toch doen... Hij heeft alles als zegt hij
Ik heb gezegd dat 'ie niet veel mocht uitgeven, dus hij had wat kleine dingetjes: een lief kaartje, een hartvormig sieradenkistje, een kruik met hartjes en roze + rode sokken (ik ben verslaafd aan sokken) Vond het erg lief
Hmm niks gekregen, maar ook niks gegeven. We gaan morgenavond nog wel uit eten waarschijnlijk. Op de een of andere manier heb ik er dit jaar ff niet zo'n zin in... Beetje te druk de afgelopen tijd, beetje langs elkaar geleefd. Denk dat er even meer nodig is dan een reep chocolade
Hier het zelfde... Maar manlief probeert het door uitgebreid te gaan koken. Dat vind ik wel weer lief.
Hier ook niet, verwacht ook niks. Normaal vind ik het niet storend, alleen had misschien wel iets liefs verwacht aangezien ik echt een kut tijd doorga momenteel en het best wel kan gebruiken. Weet niet, steekt toch een beetje. Doorgaans is hij al helemaal niet van het verrassen enzo, doe dan een beetje moeite op die éne dag.
Helemaal niks nakkes nada...... Maar goed ik zit dan ook midden in een scheiding Wel heel apart hoor, ben je 13 jaar samen geweest ,woon je nu nog in 1 huis samen en dit is dan de 1e Valentijnsdag zo....
Ik wacht geduldig op de postbode hahaha! Vriendlief en ik zijn niet bij elkaar, morgen pas... dus hij heeft het zijne op gestuurd, en morgen krijgt hij pas zijn kadootjes!
Ik kreeg gister avond een grote bos bloemen, een doos merci, twee pakken nougat en twee zakken van mijn lievelings snoep, en ook nog een super lieve brief. Namens vriendlief en onze hond haha Heel schattig! Ik heb alleen een kaartje gestuurd dus die zal wel in de bus liggen, we zien elkaar vandaag helaas niet door de overlappende werktijden dus vriendlief zal zometeen het kaartje wel vinden.
We doen er nooit wat aan, dus ik vond het juist leuk om hem een lief kaartje te sturen...... Gaat de bel vanochtend, staat een bezorger met een grote bos bloemen voor de deur. Zoooooo lief!!! Ben ik blij dat een kaartje gestuurd heb, anders had ik me vast lullig gevoeld.