Valentijn

Discussie in 'De lounge' gestart door palmie37, 14 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ah da's niet leuk :( Sterkte.

2. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Niets.. Zie mijn man niet eens vandaag. De enige voor wie ik mn kleren heb uitgetrokken op valentijnsdag 2014 is de fysio..

3. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    Wij doen er ook nooit wat aan.
    Dus vanochtend keken de kids tv en in Diego ging het over Valentijnsdag, vraagt manlief, is het vandaag of morgen Valentijnsdag? Vandaag schatje, zeg ik nog tegen hem. Zegt ie: Ow, de dag is nog niet voorbij. Kusje gegeven, fijne Valentijnsdag en manlief is naar het werk gegaan.
    Gaat net de deurbel, bezorger met een bos bloemen, dus ik maak open met een smile.
    Zegt ie vrolijk, ja hij is niet voor jou maar voor de buren die niet thuis zijn.
    Ik hem nog geappt, we moesten wel lachen, en nog zegt hij de dag is nog niet voorbij.... Dus wie weet waar hij mee komt. Ach ja, ik verwacht niks, want we doen nooit wat, maar het zou wel leuk zijn

4. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Ik kreeg net ook nog een bos rozen van de bezorger! :D Zo lief is ie normaal niet hoor! Haha ben helemaal in de wolken! ;D

5. EnKay

EnKay Actief lid

3 okt 2013
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niets, maar ik zorg erg goed voor mezelf :D

6. TempusFugit

Herkenbaar, hier komt het ook net voorbij, met de mededeling dat ze liever het hele jaar laat zien dat ze van hem houdt. Altijd een beetje jammer, maar goed :)

7. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Natuurlijk hoor je heel het jaar dat te doen, maar om nu elke dag kadootjes aan elkaar te geven..

Dat is standaard mijn antwoord eronder:D

8. TempusFugit

Hahaha die is leuk :D

9. Hier zijn we vandaag 10 jaar bij elkaar.. Gaan met ons viertjes een weekend weg.. Waarheen weet ik niet.. Dat weet hij alleen :D

Voor hem heb ik net een veiling gewonnen.. Theorie, 3 rondes met een instructeur over het circuit en daarna zelf 3 rondes over het circuit.. Zal mijn snelheidsduivel (hopelijk) blij mee zijn :D
    Heb de ticket net naar zijn werk mail gestuurd

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Van mijn dochter...een hele mooie knutseltekening met de woorden: mama ik vint je liev

Mooiste valentijn ooit ( tot nu toe)

Vanavond gaan mijn man en ik samen lekker eten en.... een gezellige avond maken.

Hij zou alweer weg zijn voor zijn werk maar doordat het is verschoven hebben we nog een weekend extra.

11. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Wij doen op zich niets aan Valentijn maar de meiden gaan een weekend naar mijn ouders zodat wij kunnen klussen in huis. En dan maken we gelijk van de gelegenheid gebruik en gaan we naar een club :)
    Maar tot nu toe is het sowieso al echt super want vanmorgen kreeg ik een hele mooie valentijnstaart van iemand kado, hebben we een fotoshoot gewonnen en hebben we een belachelijke korting op een nieuwe buitendeur gekregen (van €530 naar €10 :D ).
    Dus als vanavond net zo leuk wordt, teken ik er voor ;)

12. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Leuk al die chocolade, yumyum! Ik heb hem een kaartje gekocht verder niks omdat ik bijna zeker weet dat hij ook niet aan mijn denkt. Ik zet vandaag gewoon een vaas met alleen water op de tafel dan zal hij wel vragen waarom het er staat, dan zeg ik gewoon ' Er moet nog wat in! ' en dan zijn gezicht in de gaten houden haha =) Fijne valentijns dag iedereen ♡♥♡

13. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik kreeg vlak na mijn eerste reactie hier echt een hele mooie bos bloemen bezorgd, echt zo lief!
    Alleen ik had niks gedaan ;) Heb daarom net besproken dat we straks met z'n drietjes uit eten gaan en wij samen morgenavond naar de bios.

14. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Vandaag niks, omdat wij eergisteren al ons jubileum hadden. Toen kreeg ik rozen. Hij een kaart;) gisteren nog naar de film geweest en vanavond lekker bankhangen;)

15. Eriva

Eriva Niet meer actief

Wat een lieve, romantische mannen hebben jullie allemaal! Die van mij is helaas niet zo romantisch en ik verwacht dan ook niets vandaag, (snik...) maar hij is verder wel lief hoor ;)

16. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Misschien je toch wat meer verdiepen in de feesten die je opnoemt... Kerst is niet echt te vergelijken met Valentijn natuurlijk en al helemaal geen commercieel gebeuren.

17. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Haha, leuke actie :D

18. Lottie

Lottie Actief lid

23 jan 2014
    358
    28
    18
    Limburg
    Hier krijgt man een Valentijns tompouce (zijn favoriet tompouce!) en een kaartje!
    Plus ik kook vanavond een lekkere pasta voor hem als hij thuis komt.
    En heb gezorgd dat het huis helemaal schoon is zodat we dit weekend lekker kunnen hangen!

19. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wij doen niet aan Valentijnsdag.

Paar weken geleden kreeg ik al een onverwachts cadeau van mijn vriend. Werd een pakketje bezorgd op mijn naam, maar ik had niks besteld.... Maak ik het open, een nieuwe tablet. Van mijn vriend gekregen! Heel erg lief.

Dit vind ik leuker dan dat je iets verwacht te krijgen op Valentijnsdag.

Wel gaan we straks lekker Chinees eten.

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Kreeg vorig jaar het mooiste valentijnskado ooit: een zoon...

Deel Deze Pagina