Valentijn

Discussie in 'De lounge' gestart door palmie37, 14 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik heb een flinke bos bloemen gekregen. Ik heb een kwark taart gemaakt en een kaartje met erop 'er staat iets lekkers in de koelkast'. :)

2. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Kreeg een bosje bloemen van m'n moeder ;)

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Niks, natuurlijk ;)

Maarrrrr we gaan maandag voor het eerst sinds de geboorte van de oudste echt een dagje weg met z'n tweeën dus vooruit, ik klaag niet :cool:

4. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Mijn man had me vorige week al gezegd dat ik niks krijg, en heb ook niks gekregen. Maar goed, voor hem heb ik ook niks gekocht.

5. tikigo

tikigo Bekend lid

16 okt 2012
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb een horloge gekregen :D

6. Rozientje

Rozientje Actief lid

13 okt 2012
    449
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige ~ Buschauffeur
    Hooglede, België
    Hier niks gekregen :( (had graag eens een bos bloemen gehad, maar hubby heeft de hint niet gesnapt vrees ik, mannen he.).
    Zijn vandaag 4 jaar samen.

Samen candle light dinner (pizza). Hebben 4 jaar geleden ook pizza gegeten, vandaar dus...
    Eerst lekker wat hapjes met een glaasje cava.
    Strakjes nog een lekker dessertje maken voor m'n hubby.

7. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Ik heb mijn man verrast!
    Heb m vanmiddag met goedkeuring van z'n baas opgehaald voor en weekendje roompot Domburg met de Kids!
    Helemaal verrast was ie ;)!

8. Yanna

Yanna Actief lid

7 aug 2013
    295
    6
    18
    Wat een leuke dingen lees ik. Ik wilde een leuke kaart kopen en met persoonlijke tekst aan hem geven maar drukdrukdruk dus niet aan toe gekomen. Hijzelf was er vanmiddag pas achter gekomen dat het Valentijnsdag was, dus ik heb ook niks gekregen.. Nou ja.. jammer maar we houden nog we van elkaar :D

9. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Een schaal met drie vaasjes er in met bloemen.. Een vaasje voor elk van zijn meiden en hij was de schaal haha.. Ik vind dat schattig, heeft hij echt over nagedacht..

Ik heb de jongste een leuke kaart laten uitzoeken (koos een hele stoere uit) en zijn favoriete tijdschriften!

10. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.049
    2.553
    113
    Limburg
    Ik heb een paar lieve appjes gekregen:D
    Toen ik vanmorgen ging werken lag hij nog in bed, en nu is hij nog werken tot 22:00 dus we hebben elkaar nog niet eens gezien vandaag.
    Maar ik verwacht niks, we doen eigenlijk nooit wat met valentijn.

11. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wow en vanavond nog parfum en bodylotion van jo malone :$! Zo duur maar zooo lekker :D. Taart was goed gelukt en lekker.

12. SDonya

SDonya Niet meer actief

Mijn man wilde me uit eten nemen maar ik ben zo misselijk dat ik dat heb afgezegd helaas.. Toen kwam die smiddags thuis met het idee om een Michael kors tas te gaan kopen bij bijenkorf:$ maar vond dat te overdreven voor Valentijn.. Dus toen ben ik met het idee gekomen om zondag gezellig een high tea te doen bij bagel en beans... :) hij heeft van mij een ontbijt op bed gehad en zijn lievelings showergel van Hugo boss

13. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda
    Valentijn, wat is dat??? Oh ja dan is mijn broer jarig :cool: Dus hier hebben wij een bday gevierd.

14. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Hier doen we er niet aan. Mijn Marnat is 365 dagen per jaar mijn valentijntje :)

15. momof1

momof1 Lid

3 jan 2014
    85
    0
    6
    NULL
    NULL
    hier een alleenstaande mama, die vanavond op fb een hele gave ketting heeft gewonnen :D dus helemaal blij

16. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Mijn man kwam pas om 21.30 thuis.. Zei dat hij maandag waarschijnlijk ook weer zo laat is gaat naar boven en is zijn bed in gegaan!
    "Happy valentine" :(

17. pippeke

pippeke Niet meer actief

Whaha leuk topic!
    Ik heb 4,4 miljoen zwemmers gekregen van mijn valentijn!
    Dat en icm mijn hartjes sokken kan het bijna niet mis gaan op zo'n romantische dag..

18. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Het is douchegel van Paco Rabanne, Lady million geworden! Ik ben er erg blij mee!

Hij heeft van mij nog een supergaaf spijkeroverhemd van Scotch & Soda gehad, dat is zijn favo merk!

Allebei weer blij :)

19. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Vriendlief had voor mij een kaart bij hallmarks besteld, maar die hebben ze pas gisteren op de post gedaan:(, dus die komt misschien vandaag binnen.

Zelf met zoonlief bloemen uitgezocht, tekening gemaakt en koekjes gebakken:D

20. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Wij doen nooit aan Valentijn, zoals mijn man altijd zegt het is voor anonieme liefdes en jij weet al dat ik van jou hou haha
    Des te meer verrast was ik toen er gister een prachtige vaas met een enorm boeket werd bezorgd!
    Mijn man is op dit moment uitgezonden ( militair) en hij wilde me daarom verrassen, nou dat is gelukt ❤️

Deel Deze Pagina