Ik heb een flinke bos bloemen gekregen. Ik heb een kwark taart gemaakt en een kaartje met erop 'er staat iets lekkers in de koelkast'.
Niks, natuurlijk Maarrrrr we gaan maandag voor het eerst sinds de geboorte van de oudste echt een dagje weg met z'n tweeën dus vooruit, ik klaag niet
Mijn man had me vorige week al gezegd dat ik niks krijg, en heb ook niks gekregen. Maar goed, voor hem heb ik ook niks gekocht.
Hier niks gekregen (had graag eens een bos bloemen gehad, maar hubby heeft de hint niet gesnapt vrees ik, mannen he.). Zijn vandaag 4 jaar samen. Samen candle light dinner (pizza). Hebben 4 jaar geleden ook pizza gegeten, vandaar dus... Eerst lekker wat hapjes met een glaasje cava. Strakjes nog een lekker dessertje maken voor m'n hubby.
Ik heb mijn man verrast! Heb m vanmiddag met goedkeuring van z'n baas opgehaald voor en weekendje roompot Domburg met de Kids! Helemaal verrast was ie !
Wat een leuke dingen lees ik. Ik wilde een leuke kaart kopen en met persoonlijke tekst aan hem geven maar drukdrukdruk dus niet aan toe gekomen. Hijzelf was er vanmiddag pas achter gekomen dat het Valentijnsdag was, dus ik heb ook niks gekregen.. Nou ja.. jammer maar we houden nog we van elkaar
Een schaal met drie vaasjes er in met bloemen.. Een vaasje voor elk van zijn meiden en hij was de schaal haha.. Ik vind dat schattig, heeft hij echt over nagedacht.. Ik heb de jongste een leuke kaart laten uitzoeken (koos een hele stoere uit) en zijn favoriete tijdschriften!
Ik heb een paar lieve appjes gekregen Toen ik vanmorgen ging werken lag hij nog in bed, en nu is hij nog werken tot 22:00 dus we hebben elkaar nog niet eens gezien vandaag. Maar ik verwacht niks, we doen eigenlijk nooit wat met valentijn.
Wow en vanavond nog parfum en bodylotion van jo malone ! Zo duur maar zooo lekker . Taart was goed gelukt en lekker.
Mijn man wilde me uit eten nemen maar ik ben zo misselijk dat ik dat heb afgezegd helaas.. Toen kwam die smiddags thuis met het idee om een Michael kors tas te gaan kopen bij bijenkorf maar vond dat te overdreven voor Valentijn.. Dus toen ben ik met het idee gekomen om zondag gezellig een high tea te doen bij bagel en beans... hij heeft van mij een ontbijt op bed gehad en zijn lievelings showergel van Hugo boss
hier een alleenstaande mama, die vanavond op fb een hele gave ketting heeft gewonnen dus helemaal blij
Mijn man kwam pas om 21.30 thuis.. Zei dat hij maandag waarschijnlijk ook weer zo laat is gaat naar boven en is zijn bed in gegaan! "Happy valentine"
Whaha leuk topic! Ik heb 4,4 miljoen zwemmers gekregen van mijn valentijn! Dat en icm mijn hartjes sokken kan het bijna niet mis gaan op zo'n romantische dag..
Het is douchegel van Paco Rabanne, Lady million geworden! Ik ben er erg blij mee! Hij heeft van mij nog een supergaaf spijkeroverhemd van Scotch & Soda gehad, dat is zijn favo merk! Allebei weer blij
Vriendlief had voor mij een kaart bij hallmarks besteld, maar die hebben ze pas gisteren op de post gedaan, dus die komt misschien vandaag binnen. Zelf met zoonlief bloemen uitgezocht, tekening gemaakt en koekjes gebakken
Wij doen nooit aan Valentijn, zoals mijn man altijd zegt het is voor anonieme liefdes en jij weet al dat ik van jou hou haha Des te meer verrast was ik toen er gister een prachtige vaas met een enorm boeket werd bezorgd! Mijn man is op dit moment uitgezonden ( militair) en hij wilde me daarom verrassen, nou dat is gelukt ❤️