Valentijn

Discussie in 'De lounge' gestart door palmie37, 14 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mnon

Mnon Niet meer actief

Mijn (ietwat verlate) Valentijnscadeau wint! Ik ben vannacht om 4:00uur onder gespuugd door mijn dochter!

(Heb van mijn man een prachtige bos rozen gehad en mijn dochter heeft ook een vaasje met een roos en een kaart gekregen. Voel me helemaal geliefd :p)

Ik denk overigens dat de mensen die het commerciële onzin vinden de cadeaus wel aan zouden nemen als ze ze krijgen! En dat ze dat stiekem ook wel heel erg leuk zouden vinden! Ik knoop mijn man nergens aan vast, maar ik kan het wel waarderen dat hij wat doet!

2. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    ik ZOU 2 bekers van blond Amsterdam krijgen waar ik gek van een.. maar dan wel een bepaalde serie de "blabla" maar nu heb ik alles al en dat wist hij ergens ook wel maar we gingen gister bij de V&D ontbijten en liepen langs de blond afdeling.. dus hij zegt ja die heb ik voor jou gekocht.. dus ik zeg ja die heb ik allemaal al en dat weet je aangezien je er zelf ook steeds uit drinkt... dus... wou hij maar een andere halve liter koffie beker kopen.. maar die drinken voor geen meter en heb ik er al 1 van haha.

dus heb nu maar niks gekregen, meneer heeft nooit geld, woont niet bij mij en als we samen zijn en er moet iets betaald worden doe ik het altijd..

3. furby

furby Bekend lid

14 mrt 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb een prachtig horloge gekregen van Vriendlief.

4. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Klinkt als een gezellige relatie :)

5. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    En wat is precies zo leuk aan deze relatie? Hij is zo lief?? Jammer van je tijd toch:(

6. SDonya

SDonya Niet meer actief

Dacht precies hetzelfde als luckymommy en bloem sorry rosalynn

7. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een huwelijksaanzoek gekregen. Joehoe. Totaal niet verwacht want wij zijn ook niet zo van valentijn.

8. topper12

topper12 Niet meer actief

Ik hoop dat jullie het gezelliger hebben dan hoe het hier overkomt :)

9. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Mijn man heeft een liedje geschreven. Die opgenomen en afgeschermd op YouTube gezet en mij de link gestuurd. Het liedje heet "niet compleet zonder jou".
    Ik vind eigenlijk dat hij hiermee wel alle vorige cadeaus overtreft en hij is altijd al asociaal goed in cadeaus verzinnen.
    En ik heb niets gedaan, wij doen namelijk nooit aan valentijnsdag.

10. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    Thnx :)

11. Linda86

Linda86 VIP lid

Van mijn man niks gekregen en dat vond mijn zoon zo zielig voorbij dat hij een mooie tekening heeft gemaakt voor mij en een dikke kus en knuffel gaf :).

12. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hier ook romantische vent ten top normaal gesproken op Valentijn.

Maar waar ik dacht dat hij zou gaan stappen vrijdag is hij gezellig thuis gebleven en hebben we heel veel lol gehad met weeds.
    Geen kadootje want daarvoor had hij geen tijd gehad.
    (Niet dat ik die anders wel krijg dus was al aangenaam verrast dat hij het uberhaupt van plan was. En wij vieren net toch niet echt verder dus geen man overboord)

Komt hij gister thuis met een fles babbelaarlikorette (van Zeeuwse babbelaars!)
    Jummie!!

Toch aardig verwend alles bij elkaar :)

Had zelf.. Omdat ik eh.. Tja.. Wist dat hij pp Valentijn zelf niet thuis zou zijn een klein doosje in de vorm van een hartje met hartjes chocolaatjes erin vorige week al gegeven.

Deel Deze Pagina