N.a.v. van alle dieet topics ga ik er van uit dat er genoeg dames zijn die zich in het weekend laten gaan . Dus bij deze; Wat gaan jullie eten vanavond? Hier staat er een nacho ovenschotel op het menu. Met lekker veel kaas. Mager is dus anders, maar wel onwijs lekker en dan weer wel vers haha. Heb er nu al trek in.
Hier denk ik chinees. Vriend had er gisteren zin in dus ik denk dat hij nu bij de chinees zit als hij eraan heeft gedacht tenminste. Anders vandaag eieren met spek of iets van thuisbezorgd
Ik laat me juist níet gaan in het weekend. We hebben doordeweeks druk genoeg dus in het weekend doen we helemaal niets. Hier staat er vanavond soep en stokbrood op tafel .
Hier vanavond frietjes van de friettent met daarnaast wel een lekker salade van rucola/huttenkase/komkommer/tomaat/druif. Voor ons zoontje een bakje met tomaat/druif/komkommer er naast. En morgen lekker met vrienden en de kids naar het pannenkoeken huis. Kortom slecht weekend dus mbt eten..maar wel gewoon de vitamientjes ter compensatie!
Wij eten juist vaker gezond in het weekend en soms eens wat ongezonds door de weeks hihi. Nu morgen toevallig pannenkoeken en vandaag tuinboontjes met spekjes, champignons, paprika en aardappeltjes.
Vanavond chinees en morgen een biefstukje met gebakken champignons, uien en een peper-roomsaus. Niet echt goed voor de lijn dus
Wij eten verse tomatensoep met volkoren afbakbroodjes met kaas. Wel met een lekker wijntje/ biertJe erbij. Vanavond om te snacken tomaatjes, komkommer, paprika en wortel met een dip van Griekse yoghurt met bruschetta.
Zondags eten ook meestal gezond. Zaterdag en vrijdags dan weer vaak niet. Heb me er de hele dag voor uitgehongerd hoor, dus het kan er wel bij .
Ohhh lekker. Heb hier gewoon magere yoghurt staan. Kan ik daar geen lekkere dip van maken? Heb genoeg Paprika e.d. liggen.
normaal laat ik me sowieso niet gaan, maar vanavond eet ik lekker italiaanse bollen met mozarella tomaat en pesto met mn beste vriendinnetje
Wij eten gewoon gewoon. Gisteren al pizza gemaakt. Straks dus een bal gehakt, spinazie en aardappels.