Wij doen er altijd wel wat aan. Gewoon omdat het leuk is om aan elkaar te laten merken dat je van elkaar houdt. En nee, dit doen we niet alleen op valentijnsdag. Ook gewoon door het jaar heen. Zoontje gaat ook een lief kaartje sturen naar de opa's en oma's. En onderling doen we iets kleins voor elkaar en voor zoontje
Ja, ik doe wel aan Valentijnsdag. Heerlijk toch zo'n dag waarop je elkaar extra laat weten dat je nog van elkaar houdt? Ik doe het altijd door zijn lievelings eten te bestellen (Chinees) en een feestje van het eten te maken met kaarsjes aan enzo.
Ik laat de kinderen eerder apart eten en als ze op bed liggen tafelen we lekker samen. Hij regelt de wijn en ik lekker eten. Kaarsjes aan. Doen we eigenlijk bijna elke week wel een keer trouwens.
Maar dan heb je nog heel jonge kinderen denk ik? Want om 21.00 uur heb ik geen zin meer om te eten haha.
Mijn man geeft mij elk jaar rozen. Elk jaar een meer dan het jaar ervoor. Ik heb een grafhekel aan bloemen en zulk soort dagen en daarom doet hij het ook,beetje om me te pesten. Dus dit jaar doe ik iets terug. Ik heb allemaal hartjes Ballonnen en rozenblaadjes gehaald. En die gooi ik de avond van te voren allemaal in zijn werkauto.
Hier precies zo! Ik heb voor mijn man het Vertellis Relatie-spel. Ik haal er op donderdag wat lekkers en een fles goede wijn bij, zodat we die meteen kunnen uitproberen Ook heb ik een groot chocoladehart met een lief kaartjes namens de kinderen gehaald.
Voor ons is het een gewone doordeweekse dag. Wij doen er niets aan. Vind het wel leuk om te lezen als anderen er wel wat leuks van maken