Valentijns dillema

Discussie in 'De lounge' gestart door mupet, 6 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Lieve X

Ondanks dat het nu niet zo goed tussen ons gaat, wil ik laten weten dat je toch mijn valentijn bent.
    Ik hoop dat de toekomst na hard werken iets moois voor ons in petto heeft.

Ofzoiets?

2. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Ik zou het ook niet doen.

3. iPinky

iPinky Actief lid

6 okt 2014
    382
    0
    0
    buitenland
    Ik zou het ook niet doen. Ik vind een valentijnskaart sturen echt bijna het toppunt van valse hoop geven. Dus snap niet zo goed waarom je dat zou doen als je er nog niet eens over uit bent of je hem uberhaupt nog een kans wilt geven.

4. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Als het oprecht is, zou ik het doen.
    Niet omdat je het zielig voor hem vindt, of omdat je bang bent dat je hem tekort doet.

5. Luja

Luja Niet meer actief

Exact dit

6. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wil hem zeker ook geen valse hoop geven omdat ik er dus niet uit ben, maar als ik niets stuur voelt t ook alsof ik de deur definitief dicht gooi terwijl ik t dus niet weet...

7. iPinky

iPinky Actief lid

6 okt 2014
    382
    0
    0
    buitenland
    Vrijwel niets in het leven is definitief. Als hij je echt zo graag terug wil, dan zal het heus niet afhangen van het wel of niet versturen van één valentijnskaart.

Om eerlijk te zijn vind ik het een beetje klinken alsof je hem liever aan het lijntje houdt en dat vind ik absoluut niet netjes tegenover hem. Vandaar: bij twijfel of je nog wel verder met hem wilt, gewoon niet doen. Mocht je je later nog bedenken, dan kan je er altijd nog werk van maken. Staat hij er dan nog voor open, dan is dat geweldig nieuws. Maar is de vogel ondertussen gevlogen, tja... Dan heeft het blijkbaar niet zo mogen zijn.

Deel Deze Pagina