Joepie! Ik ben zwanger! Superblij natuurlijk. Maar momenteel overheest helaas de angst dat het fout gaat Geen reden toe, en het blijkt normaal te zijn. Zijn jullie ook zo zenuwachtig?
Gefeliciteerd! Het klinkt erg cliché maar ik denk dat de zenuwen er een beetje bij horen hoor! Ik ben ook wel zenuwachtig en al helemaal omdat ik de vorige keer een mk heb gehad. Probeer er toch maar voorzichtig van te genieten
Gefeliciteerd! Ook ik ben nog steeds erg zenuwachtig, maar geniet er ook van! Het zal er inderdaad wel bij horen...
Gefeliciteerd! En ja, ook ik ben zenuwachtig. Natuurlijk ook blij, maar tegelijkertijd ook bang... xEllis
Gefeliciteerd! Die onzekerheid hoort er gewoon bij. Ik heb er ook nog steeds last van. Probeer ook te genieten, want het is en blijft een wonder! Groetjes Ellen
hallo allemaal, ik ben ook net zwanger, maar ben ook nog erg onzeker. Kan het nog steeds niet geloven. Testen zeggen positief, maar ja... voel verder niets, dus is het wel zo. Maar goed.... we zullen meoten afwachten met z'n allen. Groetjes Lotte
Gefeliciteerd! je gevoel is heel herkenbaar hoor. Ik ben ook net zwanger en hartstikke angstig dat het mis gaat! Probeer er van te genieten. groetjes Marie
Allereerst GEFELICITEERD! Ik vind het ook super spannend allemaal! Het is nu allemaal nog zo teer.. Ik wens iedereen (en mijzelf) een beetje sterkte met de zenuwtjes.. groet jen
Van harte meis! Zenuwen horen erbij - welkom in de wereld van zwangerschap! Na een tijdje wordt het wel wat minder hoor. Ik ben ook erg zenuwachtig geweest en ik sta er nu wat rustiger tegenover. 't Is even afwachten geblazen... Liefs en geniet ervan, Modo