Hoi dames, Inmiddels op dag 20 en nog altijd negatieve testen. Heb eergisteren wel een heel vaag streepje gezien en gisteren wat slijm... maar dus nog geen positieve testen. Zijn er meiden die met een eisprong toch negatief testen of zou mn eisprong dan toch nog komen? Groetjes Jelske
hoi jelske1978: ik heb een vraagje aan je messchien wel een stome vraag maar wat is Ovulatietesten. groetjes missie
Hoi, Ik hed 2 dagen voor mijn eisprong een licht streepje, en de derde dag een dikke. Maar als je op de dag vrijd wanneer je een licht streepje hebt, kan je ook al zwanger worden, dat is bij mij ook zo geweest. cindy
hallo, ik snap het ook niet meer met die testen, ik had deze maand geeneen streepje terwijl mijn meest vruchtbare dag een paar dagen geleden moest zijn ik ben het kwijt wel test ik gewoon door (je weet maar nooit) ben beniuwd deze maand maar ik weet wel volgende maand geen ovu test meer ga alleen maar twijfelen liefs ellen
Ha jelske, ik gebruik nu twee maanden ovulatietesten en ik had vorige maand ook dat er eigenlijk helemaal geen duidelijke streep verscheen bij get testgedeelte....volgens mij betekent het dat of je eisprong nog komt, dus doortesten zou ik zeggen, je deze maand misschien geen eisprong hebt (dat heb ik mogelijk wel eens.. ) of dat de testen niet duidelijk genoeg zijn.....ik houd het op het laatste.....er zijn ook testen met smilies, schijnene bij het kruidvat te koop te zijn, die ga ik ook maar eens proberen. Deze maand was de test-streep bij mij overigens wel heel duidelijk...spannend! Jij veel succes voor nu! Groet, Koosje
Nou dan ga ik deze maand nog maar even door met testen en hopen dat de twee streepjes nog komen. Misschien volgende cyclus die testen maar eens proberen met die smily's. Thanx voor de antwoorden. Groetjes Jelske
Heb deze maand ook ovu testen gebruikt. 1ste dag helemaal niets. 2de dag niets, 3de dag licht streeptje, 4de dag licht streepje, en de 5de dag helemaal niets meer. Beetje raar...
Ik heb vorige maand ook ovu tests gebruikt maar heb geen smiley gehad, getest vanaf dag 11 haast tot mijn menstruatie op dag 31.
Ik had vaak positieve ovulatietesten maar aan de hand van bloedprikken bleek ik toch geen 'goede' eisprong te hebben. Het schijnt ook heel erg moment afhankelijk te zijn dus dat je bijvoorbeeld s'ochtends negatief kan testen en dan s'' avonds wel positief. Weet niet of ik die testen vertrouw, denk het niet
Bij mij werken ovulatietesten wel goed (behalve dan dat mijn eisprong niet goed was, maar daar hebben die testen niets mee te maken), maar het schijnt niet bij iedereen te werken. Ik gebruik de stripjes van Matcare en heb dan 1 dag een positieve test. groetjes, Snoopy
Ik gebruikte de ovu testen van CB digitaal, en had dag 14 en 15 een positieve test. Stiekem gooide ik er dag 13 en 14 s'avonds nog een matcare tegenaan..... Tja kon het niet laten hahahaha
inmiddels op dag 22 en ik ben door mn stripjes heen, alleen gister en eergister een vaag streepje, dus ik ga vandaag maar nieuwe halen. Groetjes Jelske
hoji meiden ik gebruik ook ovutesten van clear b maar dan met steepjes wel goede ervaringem mee nu dag 11,12, 13 negatief getest hoop dus dat ie snel komt jullie allemaal succes groetje
Ik heb nu eindelijk twee streepjes, het 2e steepje is bijna net zo donker als de controle streep (scheelt echt niet zo veel) kan ik er nu vanuit gaan een eisprong te krijgen?
Oké weet wat me te doen staat haha. Bedankt in ieder geval voor je antwoord. Als we morgenavond gemeenschap hebben is het dan te laat? Vanavond zie ik mijn vriend namelijk niet
Tja als je hem vanavond niet ziet, dan zit er niets anders op dan morgenavond. Hebben jullie gisteren of eergisteren wel geklust? Je bent nl. paar dagen vooraf ook al vruchtbaar.