Valentijnsactie, wat vinden jullie hiervan?

Discussie in 'De lounge' gestart door LaVitaBella, 21 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik vind het erg lullig van dat bedrijf, op het moment dat er hints openbaar gemaakt worden hoort de eerste klant het vanaf openingstijd te kunnen vinden.

Tegenwoordig lijken dat soort acties steeds nepper te worden.

2. tuc

tuc Niet meer actief

Ik vind dat je gelijk hebt...als je een wedstrijd of actie houdt moeten de regels en boorwaarden wel duidelijj zijn....vind dit erg flauw.

3. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan mij de ts heel goed voorstellen, ik ga er maar vanuit dat ze heel graag eens een dag weg wil en dit een leuk iets was om kans te maken.

Dat het op deze manier is gegaan, is niet netjes!!

4. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Stom spelletje of niet, het moet kloppen, eerlijk gaan!

Maar dames, ik heb een leuk telefonisch gesprek gehad met diegene die het georganiseerd heeft en ze heeft toegegeven dat ze wat later was dan gepland ;)
    De meiden van de chocolaterie en zijzelf vonden het superleuk dat ik zo snel op zoek ging en het dus ook meteen goed had en dus heb ik nu 2 vrijkaartjes gekregen voor de sauna.
    De hoofdprijs was ergens anders verstopt :)

Goed afgesloten dus, ik ben superblij met de 2 kaartjes en nu kunnen mijn vriend en ik weer een dagje plannen om lekker samen te gaan genieten!
    Gaat / ging mij om principes en ik ben achteraf gezien erg blij dat ik dit gedaan heb. Leuk gesprek gehad, goede oplossing gevonden.
    Kunnen mensen (zoals hier...) mij een zeikerd vinden, maar ik begin mijn weekend nu erg fijn :D

5. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Hoppaaa :D Geniet ervan!!!!

6. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.400
    113
    Vrouw
    Broek
    Haha ik kom ook uit son en heb ook gezocht, ook in de dames, zelfs in die ijskar die er voor buiten staat, maar ook niks gevonden! Ik was vrijdagmiddag dus tussendoor heeft iemand hem dan gevonden! Balen, heerlijk 30 dagen sauna! Geniet maar van je vrijkaartjes!

Deel Deze Pagina