gefeliciteerd meid, ik snap je onzekerheid, maar heb vertrouwen.... daar heeft je overleden kindje vast voor gezorgd!
Jeetje meid, wat bijzonder! Van harte gefeliciteerd! Ik wens je een heel mooie zwangerschap en een kerngezond beebje straks! Liefs Noor
Hé meis! Echt super hoor, je zoon heeft je een nieuw wondertje gegeven! Ben superblij voor jullie! Dikke knuf!
Wow, dit is zulk mooi nieuws, Pjetje. Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe. Ik weet zeker dat je vlindertje Kylian over jullie waakt. Knuffel, Marianne
Wauw, van harte gefeliciteerd! Het is je van harte gegund! Ik zal duimen dat alles goed gaat. Liefs Marie
Ach wat supperrrrrrrrr gefeliciteerd he! ik ben echt super blij voor je , en zo zie je maar weer echt helemaal toppie! Het is jullie van harte gegund! wat een klein wondertje he.´ jennie72
WOUW geweldig pjetje! van harte gefeliciteerd, en ik weet zeker dat je mannetje kylian goed voor dit wondertje zal zorgen en over hem/haar zal waken. veel succes!
WOw wat goed! van harte gefeliciteerd! geniet er lekker van en ik weet ook zeker dat Kylian over zijn broertje/zusje zal waken!
Pjetje en Man, Wat heerlijk voor jullie om weer zwanger te zijn! Het zal af en toe best moeilijk zijn, maar met veel steun en liefde gaat het vast goedkomen.... Ik wens jullie een goede zwangerschap toe en ik geloof erin dat Kylian daarover waakt. Olga
Lieverd, nogmaals onwijs super gefeliciteerd. Ik ben echt heel erg blij voor je/jullie. En Kyl, ja meis, die weet wel hoe hij jou gelukkig moet maken hoor Liefs, mussie