gefeliciteerd Pjetje! Dat zal een hele spannende tijd voor jullie worden. Ik kan me voorstellen dat je zwangerschap minder zorgeloos zal zijn, maar hoop dat je er toch van mag gaan genieten en dat Kylian over jullie zal waken... Karin
He, duikster. Je naam valt me op. Ik ben ook verslaafd aan het onderwaterleven... Baal er nu dan ook enorm van dat ik de komende tijd niet dieper dan 5 meter kan... Jij ook gehad?
oww meissie dit is je zo gegunt! probeer er zo goed het kan toch van te genieten... van harte gefeliciteerd hoor... liefs wiesje
GEWELDIG! Ik ben zo blij voor jullie! Van harte gefeliciteerd en geniet er maar lekker van! Je verdient het!
Nou, dit maakt ook mijn hele dag weer goed, wat een fijn nieuws. Je hebt het zo verdiend, ik hoop dat je ondanks je ervaring een onbezorgde zwangerschap zult hebben. xx lintje
ohw wat fijn zeg, ik ken je verder helemaal niet maar ik leef helemaal met je mee ben super blij voor je. Ik heb ook een verleden maar heb nu al 2 hele gezonde kindjes en een derde op komst en nu is het jou beurt heel veel geluk en probeer van je zwangerschap te genieten genieten. liefs malika
met kippevel heb ik je bericht gelezen. het lijkt inderdaad op een geschenk van kylian. gefeliciteerd.
Wat een prachtig nieuws... ik lees het nu pas, maar desondanks wil ik je van harte feliciteren! Kylian zal vast over zijn broertje/zusje waken. Veel liefs Manuela
Pjetje, Gefeliciteerd meid! Ik vind het echt geweldig dat je weer zwanger bent. En ik denk dat Kylian als een beschermengeltje over je kindje waakt! Veel liefs, Selin
krijg er kippenvel van ,zo blij ben ik voor je. heb altijd met je meegelezen op het forum toen je zwanger was van kylian,ik was toen ook zwanger en vind het vreselijk wat er is gebeurd.het geluk is je gegunt. veel succes en doe voorzichtig. dikke kus.xxx