Ik lees dit nu pas en wat een geweldig nieuws Gefeliciteerd Ik ben echt zo vreselijk blij voor je,ik krijg er gewoon tranen van in mijn ogen
Wat gaaf voor jullie pjetje! Gefeliciteerd! Ik hoop voor je dat je een fijne zwangerschap tegemoet gaat en dat je je niet al te veel zorgen maakt... Dikke knuffel van Jo.
meid van harte gefeliciteerd, een mooier kado kon jij je niet wensen, ik hoop dat je een fijne zw tegmoet gaat....
Ahhhhhhh super Pjetje. Ben echt zo blij voor jullie, heb er tranen in me ogen van gekregen. Doe wat je hart en gevoel zegt. Een mooiere kado is er gewoon niet. Lfs Kelly
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben heel blij voor jullie. Een spannende tijd maar Kylian zal vast over jullie waken!
Aaah nog steeds krijg ik allemaal lieve berichtjes van jullie Ik merk wel dat ik me nu al wel zorgjes begin te maken, ik ben nu bijna 6 weekjes, de vorige keer verloor ik rond de 6 weken het broertje of zusje van kyl, heb sinds vandaag ook weer ontzettende ongipijn Maar goed, ik hou in mijn hoofd dat onze lieve Kyl over dit kindje waakt, dat en de datum waarop de bevruchting heeft plaatsgevonden, dan kan het toch niet misgaan! thanx meiden voor jullie ontzettend lieve berichtjes! liefs Pjetje
Sorry, ik zie het nu pas... ik kom niet zo vaak kijken bij dit onderwerp omdat ik het nogal confronterend vind. Maar bij deze van harte gefeliciteerd en ik zal duimen draaien dat alles nu goed komt! Liefs, Moonie
Oh Pjetje, wat ongelooflijk fijn dat je weer zwanger bent en wat is het je enorm gegund na alles wat jij hebt moeten meemaken. Het lijkt inderdaad wel of Kylian je een cadeautje heeft gegeven en het is toch zo'n mooi idee om te weten dat hij over dit zieltje waakt. Jouw lieve engeltje Kylian zorgt voor jullie. Ontzettend gefeliciteerd! Heel veel liefs, Marla
Aaah nogmaals bedankt voor jullie lieve felicitaties! had een tijdje niet gekeken, maar zag net dat er nog een paar ontzettend lieve berichtjes bij staan echt super meiden! Inmiddels een echo gehad en ons hummeltje zijn/haar hartje klopt! we gaan vol goede moed door naar de komende maanden! nogmaals ontzettend bedankt voor al jullie medeleven! liefs en een dikke knuf van pjetje
Meid van HARTE GEFELICITEERD!!!! JULLIE VERDIENEN HET!!! EEN HELE MOOIE VALENTIJNSDAG CADEAU!!. Ik heb je verhaal gelezen en ik moet zeggen dat ik je niet vergeten was. Heel veel geluk. Rust zacht lieve Kylian.
Hoi petra, ik zat in dezelfde topic te kletsen toen jij zwanger was van Kylian, ook heb ik nog alles even terug gelezen. Ik wist dat je je zoontje bent verloren, ik moest nog bevallen. Ook ik heb tranen met tuiten gehuild, jij bent zo sterk zeg, ik heb echt bewondering voor je Ik zat toen in een zware depressie en ik wilde even niet meelezen meer, het deed zo een pijn! Kon er niet zo goed mee omgaan, dus ik had ook de foto's van je kleine mannetje niet gezien Maar nu heb ik alles terug gelezen en ook de foto's gezien, wat een mooi mannetje was kylian. Ik weet zeker dat hij nu waakt over zijn broertje en/of zusje, gefeliciteerd meid met je zwangerschap jij verdient het Veel liefst van Patricia