Jaaaa het is weer zover. Ik ben voor de derde keer zwanger in 7 maanden. We waren er eigenlijk nog niet helemaal aan toe, maar een keer onveilig vrijen en het is meteen weer raak. Mijn eisprong was wat later dan normaal. Ik heb net een test gedaan en ik kreeg een licht streepje. Het vruchtje kan ook pas 11 dagen oud zijn, dus een licht streepje vind ik al een hele prestatie. Ik heb gisteren licht bloedverlies gehad, ik hoop een innestelingsbloeding. Het leek er wel op want ik heb verder geen krampen en het was maar heel kort. Een goede start maakt het niet want ik heb net een blaasontsteking. Ik heb gelukkig peneciline die, voor zover bekend, geen kwaad kan tijdens de zwangerschap. Maar ik vind het maar niets die vervelende medicijnen en die bacterien in de buurt van mijn baarmoeder. De eerste miskraam was na 9 weken de tweede na 6 dus dit wordt een leuke periode van spanning en stress. Gelukkig ben ik ook wel weer heel erg blij dat we weer een kans hebben en probeer maar zo positief mogelijk er in te staan. De conclusie: IK BEN ZWANGER! en dat moest ik toch even kwijt!
Van harte gefeliciteerd, Meis. Ik duim heel hard dat alles goed gaat deze keer en probeer je aub niet al te druk te maken. Ik weet dat dat makkelijker gezegd is als gedaan, maar al die spanning is niet goed voor een mens en niet voor de zwangerschap. Knuffel, Marianne
Van harte gefeliciteerd! EN geniet ervan, je krijgt inderdaad weer een nieuwe mooie kans. Maar het blijft doodeng (I know..)!
Bedankt voor de lieve woorden. Maak af en toe een vreugde sprongetje en hoop dat ik naast de zorgen (die er toch wel zijn) ook ruimte blijft om er van te genieten! Ik zal nu wel weer wat regelmatiger deze site bezoeken, dus tot een volgende keer! Liefs Jorine
Van harte proficiat! Ik hoop dat je nu een super zwangerschap gaat hebben en je straks een wolk van een baby in je armen mag houden!
Bedankt voor de lieve reacties, maar helaas ik heb te vroeg gejuigd! Het heeft toch weer niet zo mogen zijn en ik ben vandaag alsnog ongesteld geworden. Ik tel het voor mijn eigen gemoedsrust maar even niet mee als miskraam, zeker gezien het nog zo veel fout kan gaan in die eerste twee weken. Het was pas 11 dagen dus... Nu maar weer een keer proberen, op naar de volgende maand. Het wordt bijna meganisch zo, als het maar een keertje goed gaat.....
Jeetje meid, wat kl*te zeg, ik hoop voor je dat je snel weer zwanger mag zijn en dan wel 9 maanden lang mag genieten vam je zwangerschap. Sterkte