Wij hebben niet zo'n leuke herinneringen aan de datum, dus doen niet aan Valentijnsdag . Verras hem liever spontaan
Nee niet echt. Meestal gaan we een aantal dagen erna uit eten maar dat zie ik deze keer niet gebeuren Ik bak eigenlijk altijd wel iets lekkers voor bij de koffie ‘s avonds Hij doet iets meer moeite en neemt bloemen, chocola en een cadeautje mee haha. Heb het ook liever spontaan maarja zo’n man is het gewoon niet.
Wij gaan uiteten en hebben allebei een klein cadeautje gekocht. Ook vaak genoeg spontane dingen hier. En totaal geen verplicht gevoel.
Wij zijn 2 dagen erna 3 jaar samen en 1 jaar geregistreerd partners dus we gaan 15e tot 16e nachtje weg samen Dus niet echt voor Valentijnsdag maar wel liefde vieren <3
Wij zijn altijd een paar weken voor Valentijn zoveel jaar samen. Wel erg handig, er ligt dan genoeg in de winkel
Geen link helaas. Ik doe het gewoon zelf maken Heb hier een bakvorm in de vorm van een hart en doe dan gewoon een boerencake maken en die vul en bekleed ik dan gewoon zelf.
Wij hebben altijd op woensdagavond salsa dansles, als goed is staat deze les in het teken van Valentijn. Aangezien we beide enorm van Salsa dansen houden is dat al leuk genoeg voor ons. Ik denk dat ik daarnaast nog een kleinigheidje voor hem koop, maar dat doe ik naast Valentijnsdag ook wel.