Kan je 4 weken na je curretage al terug zwanger zijn??

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jules11, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jules11

Jules11 Nieuw lid

24 feb 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

Ik heb een vraagje... 4 weken geleden had ik een curretage. Ik was mijn kindje verloren aan 9 weken zwangerschap.
    Vorige week kreeg ik plots mijn eisprong (heb dat gevoel kunnen bevestigen a.d.h.v een ovulatietest).
    Mijn gynae had gezegd dat we al mochten klussen, dus hebben we dat natuurlijk gedaan!
    Gisterenavond, een weekje later, verlies ik plotseling bloed bij het afvegen.
    Deze morgen had ik al wat meer bloed verloren... Dit kunnen toch mijn maandstonden niet zijn??
    Pas 1 week na de eisprong?

Ik begin natuurlijk lichtjes te zweven omdat ik misschien denk dat dit innestelingsbloed is... En dat er opnieuw een bevruchting heeft plaatsgevonden.
    Zou dit kunnen???

Ik heb de eerste dagen na mijn curretage amper bloed verloren. Een 5-tal dagen later kwam er een stukje placenta mee en dan heb ik wel bloedverlies gehad.
    Maar sinds een 3 tal weken heb ik dus geen druppeltje bloed meer verloren, tot gisterenavond ...
    Ik heb wel al een aantal dagen last van steken in mijn rechterlies en lichte buikpijn.
    Wat denken jullie?

Alvast bedankt lieve meiden! X

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Het kan van alles zijn, je kunt heel goed zwanger zijn en een innesteling hebbne, je kunt heel goed door de curretage een cyclus hebben die van slag is waardoor je nu al ongi word, je kunt heel goed een eisprongbloeding hebben, of een tussentijdse bloeding...er zijn vele mogelijkheden.
    Spannend!! hopelijk snel een positieve test meid!

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

De eerste cyclus na mijn eerste curettage/miskraam, had ik ook na 3 weken een eisprong en een week later al m'n menstruatie: m'n cyclus dus nog wel wat van slag, waardoor m'n LF dus (te) kort was.

4. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    He meid.

Het KAN. Laat ik dat vooropstellen...
    Kijk maar naar mijn rijtje hieronder. 2x aansluitend aan een miskraam weer opnieuw zwanger geraakt.
    Ik had nu mijn 4e miskraam op 18 januari en op 14 februari testte ik alweer positief. Het is helaas weer niet goed afgelopen (zit nu weer in een midden in een miskraam) maar dat zegt natuurlijk niks.

Als ik jouw verhaal echter zo lees dan denk ik echter eerder dat er nu ergens nog een randje slijmvlies loslaat van de vorige miskraam.
    Een innestelingsbloeding is vaak een drupje en niet veel meer.

Natuurlijk hoop ik dat je weer zwanger bent, maar ik zou er niet vanuit gaan! En anders een keer een testje doen?

Liefs BB

5. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja dat vraag ik mij nu ook af. Ik heb 3,5 week geleden een currettage gehad en heb nu al symp. Spannend ik hoop het wel

6. Jules11

Jules11 Nieuw lid

24 feb 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reactie's meiden!

Kan je een maand na je curretage zomaar opnieuw tussentijdse bloedingen krijgen dan?
    Ik heb ondertussen wel al wat meer bloed verloren, maar niet zoveel als tijdens mijn menstruatie...

Kelly : Welke symptomen heb jij meid? Verlies je ook bloed?

Betty : Het is inderdaad wel meer dan een drupje bloed!
    Amai ik moet met de voetjes op de grond blijven hé, maar het is moeilijk :) Na zoveel tegenslag hoop je toch op goed nieuws hé ...
    Hebben ze onderzocht waarom je zoveel miskramen gehad hebt, Betty? Of is het natuurlijke selectie? Veel sterkte!!

Rozemarijke : Was de maand nadien je cyclus weer helemaal terug inorde of heeft dat een tijdje geduurd?

Bedankt meiden!
    Groetjes! X

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hoi hoi, ja hoor dat kan!
    ik heb na mijn curettage 2 weken gevloeid, met 3 weken had ik een eisprong (door tempen ontdekt) terwijl mn testen nog steeds posi waren en twee weken later weer een posi test, maar dan een echte knaller en dus weer opnieuw zwanger! inmiddels alweer 23 weken!
    ik hoop voor je dat het zo is!!

8. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Julles11:ik ben sinds van morgen misselijk maagzuur veel honger veel steken links onderin buik en een trekkerig gevoel het is heel onrustig daar onderin en dat is wat ik de afgelopen zwangerschap ook had en op nog dag positief getest. maar omdat ik nu currettage heb gehad durf ik niet te geloven dat het zo snel kan.

Deel Deze Pagina