wij doen er niet aan geldklopperij Vind het 1000x leuker als ie zo met iets thuis komt of ik iets voor hem
ik doe meestal een kaartje met iets erop geschreven maar verder gaan we er niet te veel geld aan besteden heb liever iets spontaans dan met valentijn..
mijn mama trouwt met haar vriend op valentijnsdag.... en vorig jaar heeft mijn man me ten huwelijk gevraagd dus het is altijd wel iets met valentijn ! echt vieren doen we het nooit, omdat mijn man verjaart op 10 februari en ik vind het leuker om dan gezellig iets samen te doen !
Wij zijn 1 februari 1 jaar getrouwd vind ik veel leuker en belangrijker En ik geef liever spontaan iets aan mijn man of mijn man aan mij.
Ga wel iets leuks doen, denk lekker saampjes uit eten ofzo en lekker romatische avond maar dnek dat t dan zaterdag word ipv zondag maar t gat om t idee! Wij gaan 15 feb ook 5 jaar met elkaar dus vandaar gezelli uit eten ofzo...
Doen er nooit wat aan maar ''moesten'' nog steeds naar de musical Tarzan en de 14e kwam het beste uit met de datum Vantevoren lekker uiteten samen en Tygo blijft bij de oppas slapen
wy doen niks. ik zelf ben bloemiste en heb dan natuurlijk een drukke dag dan ben ik s'avonds meestal helemaal kapot (A) verassen elkaar wel op een andere dag
Ik vind Valentijnsdag wel grappig.. we doen niet zo veel hier hoor, een kaartje en een kleinigheidje.. de rest van het jaar houden we ook van elkaar hoor Als ik nu op 5 febr. positief test, krijgt ie dus niks de 14e haha
Ik ben een echte genieter en zou het liefst elke gelegenheid aangrijpen om iets leuks te gaan doen. Vind het ook wel een beetje jezelf-neppen als je zegt "ik wil iets leuks doen met me mannetje, maar de 14e ga ik expres niets doen want dat is commercieel.....?!" Ik vind het juist weer een mooie gelegenheid en een goed excuus om extra stil te staan bij je liefde voor elkaar. Want ik kan niet geloven dat iedereen elke avond het romantisch helemaal uitpakt En je hoeft toch ook niet in te gaan op die geldklopperij in de winkels? Je hoeft toch niet persee een (valentijns)product te kopen. Daarnaast, mijn mannetje is helemaal niet zo attent, dus als hij met valentijn met een bos bloemen thuis zou komen, zou dat juist onwijs spontaan zijn van hem! Wij hebben namelijk ook niet zoiets van "we móeten persee iets doen op de 14e", dus als de een of de ander toch de ander verrast is dat alleen maar lief en spontaan Ik heb trouwens (nog) geen plannen.
Mijn wederhelft is de hele dag van huis op de 14e ivm zijn sport; van het oosten naar zeeland, dus die verwacht ik vanaf 6.30 's morgens pas 's avonds laat weer terug
wij zijn 15 februari 1 jaar getrouwd! dus ik hoop dat mijn mannetje een van de twee dagen extra lief tegen me is en het niet vergeet.... hij vergeet nl nogal eens vaak zulke dingen
Meestal doen we niets...maar dat komt vaak omdat mn vriend toevallig werken is... dit jaar is ie wel vrij...maar hebben we een verjaardag...maar wie weet gaan we nog wel iets doen... hij zegt wel soms:"Maar ik kan je toch heel het jaar verrassen?" (niet dat dat gebeurt hoor...maar het idee is leuk )
doen we ook niets aan. afgelopen maandag waren wij 10 jaar bij elkaar, as vrijdag weer eens heerlijk uit eten, dat is zeker 1,5 jaar geleden. oppas is geregeld.
Wij zijn 14 februari 6 jaar getrouwd! We weten nog niet of we iets gaan doen. Vorig jaar hebben we eigenlijk ook al overgeslagen ivm zwangerschap en de kosten die hiermee gemoeid gaan . Misschien lekker uit eten of thuis uitgebreid koken...
... Wij doen daar eigenlijk ook niet echt aan mee. Ik vind het véél leuker dat mijn vriend spontaan eens denkt aan een kleine attentie. Ik heb wel een verrassing voor hem (maar eigenlijk ook om mezelf te plezier). Buikje wordt als maar dikker en heb echt de behoefte aan rustig relaxen in lekker warm water. Er staat voor ons op 14/2 (toevallig!) een verwendagje op het programma, met een volledige rug en nekmassage, voet en beenmassage voor mij, sauna voor mijn vriend en gebruik van het warm zwembad 32° ... ZALIG! Veel plezier iedereen!
Hetzelfde antw als bij het valentine topic Normaal doen we niet aan valentijnsdag... maar deze valentijnsdag komen we erachter of we het winnende bruidspaar zijn wat een gratis huwelijk wint en we zijn nu uitgenodigt! We horen bij de 13 geselecteerde paren die kans maken om op een speciale datum en tijdstip te trouwen hier in Vlaardingen (123456789 dus om 12.34. 56 uur op 7-8-9) dus wie weet wordt dit nog een bijzondere valentijnsdag...
Wij gaan misschien een weekend naar berlijn was in de aanbieding hihi maar dat weten we nog niet zeker zo niet dan gaan we gewoon gezellig uit eten {|=