Gezellig uit eten in een goed restaurant met zijn 2en en we geven elkaar beide een kado. Hij krijgt sneakers van Tommy hilfiger en ik krijg slippertjes van supertrash. Vind Valentijn een heeeeerlijk excuus om elkaar extra te verwennen
Wij doen helemaal niets aan valentijnsdag, nooit gedaan ook. Wij plannen genoeg tijd voor elkaar in op andere dagen in het jaar, cadeautjes geef ik niet om eigenlijk, misschien dat ik wat lekkerder kook of zo Als ik het niet vergeet hahaha
Samen met mijn 2 schoonzusjes hebben we een thuiskok ingehuurd als verrassing voor de mannen en dan gaan we met z'n zessen lekker eten. Echt supergezellig!! Nu alleen geheim houden en hem donderdag op plaats van bestemming zien te krijgen. Hij is die dag ook nog jarig, dus dubbel feest
pfoe we hebben dan een echo en afspraak bij de gynacoloog waar schoonouders mee gaan Mooi cadeautje toch :d verder niets bijzonders denk ik Financieel ook niet de mogelijkheid toe dus gewoon lekker samen filmpje kijken is prima :d
mijn man en ik hebben toevallig op valentijnsdag verkering gekregen. We hadden t toen niet eens door, echt een week later pas. Maar nu zijn we acht jaar bij elkaar. En wij kregen een app van mijn moeder dat we oppas hadden voor die avond want we gaan samen lekker ff naar de bios. Nou, dat vond ik echt grappig, aangezien wij er nog niet overna gedacht hadden
Ik had bedacht een taart te maken in hartjesvorm. Of die het haalt tot hij thuis is weet ik niet maar ach het gaat om het gebaar toch
ik heb een kaart gekocht, denk dat ik met dochterlief nog wat ga knutselen, koekjes ga bakken of een taart, en verder niks, ik wil niet eens bloemen, ten eerste zijn ze erg duur en ten 2de ze staan vaak maar zo kort dat vind ik zonde
Wij zijn 11 februari twee jaar getrouwd en daar doen we niets aan want meneer gaat carnavallen en Valentijnsdag vind hij commerciele onzin (net als moederdag, verjaardagen,kerst,sint, pasen en noem maar op). Normaal doe ik wel altijd iets leuks voor hem bij elke gelegenheid maar aangezien hij nooit wat terug doet onder de noemer "ik.vind het onzin" doe ik ook maar eens helemaal niets. Wat ik dus heel ongezellig vind want ik vind het toevallig wel leuk haha. Maar ben het eenrichtingverkeer nu wel een keernzat.
Ik mag eerst voor een bezoekje naar de tandarts om een wortelkanaalbehandeling af te maken. Verder doen wij meestal niet veel bijzonders. Eerder wel maar de laatste jaren niet meer.
PB me je adres ff! Dan stuur ik een mega romantische anonieme valentijnskaart. Wellicht dat het jagers-instinct wat aangewakkerd wordt bij je man als hij het idee heeft dat er iemand achter zijn vrouw aan zit?
Helemaal niks... En vriendlief weet dat ik een hekel heb aan die datum, dus die zou het ook niet presteren om er wat voor te organiseren.. Alle dagen van het jaar zijn wat mij betreft hetzelfde en je mag elkaar altijd verwennen (al is kerst wel extraspeciaal, sinds 2011 helemaal)... Maar valentijnsdag kom k t liefst mijn bed niet uit en ben k niet bereikbaar... Al heeft dat meer met een stukje verleden te maken als waar de dag voor gebruikt wordt...
Mijn vriend heeft een cadeautje, of iets gepland.. ben zeer benieuwd. nu moet ik nog wat voor hem verzinnen, help! ik zal hier morgen wel inspiratie op doen! vind t wel lastig want hij is waarschijnlijk eerder thuis dan ik! wou eigenlijk leuke versierde cupcakes maken.. verder s avonds lekke romantische film, kaarsjes aan ennn niet te vergeten; mijn strik aan Ik hoor jullie denken, je strik aan? Ja, mijn strik aan! Ik heb een rode strik gekocht voor zijn verjaardag die je aan kunt trekken bedekt je borsten en edele delen.. That's it! haha. Hij heeft m dus al eens eerder gehad maarja hij vond t leuk dus...