wij doen er eigenlijk nooit wat aan aangezien vl het altijd vergeet en dan ben ik toch wel altijd beetje down door... maar dit jaar heb ik een kaartje en een verrassingspakket besteld voor hem die vandaag of morgen binnen komt dus die moet ook nog eens zien te verbergen haha... ben benieuwd of hij wat voor mij doet... zijn zus heeft wel overduidelijke hint gegeven is mij benieuwen...
Normaal doe ik altijd een kaart geven aan vriendlief, nu dit jaar niks.. Krijg toch nooit wat terug whaha
Volgens mij krijg ik iets heel liefs van mijn jongens. En ik moet nog voor mijn man een champagne ontbijt bestellen, maar dat wil ik het weekend doen. Donderdag moet hij werken, schiet niet echt op....
Wij hebben een klein cadeautje voor elkaar, ik krijg -als het goed is- een favoriet luchtje en hij weet nog niet wat hij krijgt + klein kaartje/briefje. Daarnaast zorgt hij dat hij op tijd uit werk is en gaan we met de kleintjes samen gourmetten. Vinden zij en wij leuk . Ik zorg dat alles mooi is aangekleed, klaar staat en kaarsjes aan en zo. Daarna kids naar bed, opruimen, nog een wijntje samen en dan weer op tijd naar bed. De wekker gaat ook voor mij tamelijk vroeg op vrijdag.
Dus als je ouder dan 15 ben, mag je op zo een speciale dag geen extra aandacht aan elkaar geven? T hoeft geen geld te kosten, een etentje en een massage is ook een mooi cadeau voor valentijnsdag. Ik vindt t een mooie gelegenheid om elkaar eens te vertellen hoe veel je eigenlijk van elkaar houdt. Soms verlies je elkaar wel eens door de drukke agenda's van de kids, of t werk, en dan is valentijnsdag een mooi moment om weer ff een setje te zijn te zijn, ipv papa en mama.
@brabbel,tuurlijk mag dat. Maar ik vind het commercieel geneuzel. Ik heb bij valentijns dag altiid nog het beeld van pubers die elkaar stiekum kaartjes sturen.
Wij doen niks aan Valentijnsdag. Vinden het beide commerciële onzin. Maar dit jaar krijgen we voor de tweede keer ons ukje te zien op Valentijnsdag en iets mooiers kun je niet krijgen
Succes! Mij is dat 2 jaar geleden (bijna 2 jaar) gelukt! Onze valentijnsdag staat dan ook in het teken van ons zoontje.
Niets ik vind het echt de grootste onzin. Mijn man weet wel dat ik van hem houd en daar hoeven we die dagniet voor te hebben
haha hier ook, heb het dity jaar via hallmarkt gedaan en kreeg toevallig net een mailtje dat ze de kaart op de bus hebben gedaan
Ik hoop ook op die dag te bevallen, is toch het mooiste cadeau?! Maar mocht het niet lukken ik heb een sleutelhanger besteld met een foto van ons en de hond erin hahah