Valentijnsdag.

Discussie in 'De lounge' gestart door Revit, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Revit

Revit Niet meer actief

Hallo Dames en Heren,

Ik wil mijn vriend graag verrassen met Valentijnsdag, maar dan anoniem laat maar zeggen. Lijkt me erg leuk, maar ik heb geen idee hoe!? :)

Zal ik gewoon een kaart sturen?
    Heb al bij verkade voor zo’n chocoladehart gekeken, maar ik heb hem nog nooit chocolade zien eten…
    Ben aan het proberen geweest een gedicht te maken, maar zo crea ben ik niet meer… ;)

Hebben jullie een idee?
    En voor de mannen die meelezen; Wat vonden/vinden jullie leuk om te krijgen?

Ik vind het maar lastig, haha. :p

Liefs.

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Wat is je budget?

3. Revit

Revit Niet meer actief

Maakt opzich niet zo veel uit. Het mogen grote en kleine ideën zijn! :)

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Even wat vraagjes:

woon je niet samen met je vriend dan?
    Waarom anoniem een kaart versturen?

Een kaartje is altijd leuk natuurlijk. En hij moet wel van chocola houden natuurlijk mocht ie van chocola zijn.

En als je het er voor over hebt om meer geld uit te geven is het misschien ook leuk om hem te verrassen met een lekker etentje thuis. Lekkere dingetjes halen in huis en met romantisch kaarslicht erbij aan.... Dat viel bij mijn man wel in de smaak.

Succes

5. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Wat dacht je van zo'n 'Dagje samen weg' voor twee treinkaartje?
    Kost 27.50 en dan mogen jullie beiden 2e klas door heel Nederland reizen.

Wij gaan dat met valentijn doen. dan gaan we eerst naar de dierentuin. (Ik MOET de wolven zien.:D) om dan vervolgens door naar Scheveningen te gaan en daar een hapje te eten.

(En als je het HEEL erg bont wil maken, zorg je ervoor dat je dan ook een hotelovernachting geboekt hebt.:D)

6. Revit

Revit Niet meer actief

We wonen niet samen nee, hebben nu ongeveer 2 maanden wat. Ik ben 19, hij 24.

Erg leuk idee Kat1981; die optie houd ik zeker open!

7. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ik geef ni zo veel meer om valentijn eigenlijk... na 7 jaar kaartjes krijgen enzo vind ik het maar saai hihi :) + is mijn vriend dan ook nog eens jarig en zit heel de keet vol familie en visite hun nek vol te slagen met taart chips en bier :D:D
    voor ons dus niets romantisch aan!

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier een dag later uitgerekend... ben benieuwd ;) Ook nog jarig dus afwachten wat onze uk in petto heeft.

9. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik hoop hem te verrassen met ons dochtertje hihi :D

Het idee van de treinkaartjes is ook een leuk idee met hotelovernachting inderdaad. In een kamer met bubbelbad bijv. waar je de bubbels (lees: champagne of iets dergelijks) al hebt laten klaarzetten. Of lijkt mij dat nou juist leuk om te krijgen? Haha:)

10. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Ik zie dat je een kindje heb... eeen leuk shirtje aan trekken met een leuke lieve tekst er op?

11. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    eind januari zijn we 11 jaar samen, we doen niets met valentijnsdag. maar het idee van chocolade van verkade is heel goed, vent is zeer dol op choco!

12. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik heb mijn vriend vorig jaar tenhuwlijk gevraagd hihi door middel van ozne dochter, en een mega grote kaart gekocht.

dit jaar krijgt hij 2 kaarten 1 van mijn dochter en 1 van mij, denk savonds lekker romantisch eten.

13. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon

Is haar peetkindje!;)

14. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    En ik ben nog even ideeloos haha...;)

15. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

wij doen in principe niks aan valetijnsdag
    maar ik had via vakantieveiling een arraganment voor de zwaluwhoeve gewonnen en nu gaan we dus op 13 feb een dagje daar heen vond het leuk om het een dag voor valentijn te doen
    (Zondag's zitten wij altijd in de kerk dus vandaar een dagje eerder)

16. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

vorig jaar heb ik een dag vrij geregeld voor mijn man (dat was heel wat planwerk en afspraken verzetten :D ) , ´s ochtends toen hij naar zijn werk wou heb ik hem verteld dat ie vrij had en de hele dag mocht doen waar ie zin in had, vond ie heel leuk!

17. MarkDoif

MarkDoif Lid

20 jan 2010
    62
    0
    6
    ICT-Dienstverleningsbedrijf
    Kockengen
    Ik doe niks met valentijn. Ik heb niet speciaal 1 dag nodig om mijn vrouw te laten weten dat ik haar nog lief/leuk vind of dat ik van haar hou. Dit doe ik al dagelijks namelijk ;).

Maar kan me wel voorstellen dat andere mensen valentijn wel leuk vinden. Dus ik denk even met je mee wat mannen leuk vinden, maar eigenlijk is dat best moeilijk...

Misschien... avondje bios? Thuis lekker eten is ook een goed idee dat al genoemd is. Of lekker samen shoppen... in een electronica winkel, haha!

Sorry, verder weet ik eigenlijk niets te bedenken!

18. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    uhmmm waar houd hij van?!
    heeft ie hobby's?!

19. Revit

Revit Niet meer actief

In een elektronica winkel? haha dat gaat hem niet worden denk ik, maar toch fijn dat je mee denkt.

En het is idd mijn peetkindje. Ik heb al leuke dingen voorbij zien komen, bedankt tot zover!

20. Revit

Revit Niet meer actief

muziek is zijn grootste hobby! hij zit in een band ;)

Deel Deze Pagina