Voor het eerst zonder jas naar buiten. Blauwe lucht, zonnetje schijnt. Lammetjes in de wei, vogeltjes die zingen. Blaadjes aan de bomen, bloemen komen uit. Ik heb zin in de lente!! Denk alleen dat we nog even geduld moeten hebben
Oh ik ook! Ik heb gistermiddag wel voor het eerst dat gevoel even gehad. Had een middagje vrij, zonnetje scheen, gaf zelfs een beetje warmte af, de vogeltjes floten. Echt zo'n lekker moment. Ik hoop dat er snel meer van komen!
Jaaaa, ik heb ook zin in de lente. Inderdaad voor de eerste keer zonder jas naar buiten....heeeerlijk! En lekker in de auto met je raam open rijden zonder het koud te krijgen, op een terrasje lunchen met een rosé'tje, de geur van de lente in de lucht ruiken.
*droomt mee* Ik kan niet wachten totdat ie begint. De verwarming uit, schuifpui open, lange dagen en vrolijke mensen
Hmm mijn laptop slaat op hol, berichtje was nog helemaal niet af. Ik moest Mermaid nog waarschuwen voor Rose
Oh heeerlijk. Ik heb gisteren ook heel even van het warme zonnetje mogen genieten..! Het zal waarschijnlijk nog wel even duren, maar des meer genieten we er straks van!
Hmm ik wordt hier helemaal gelukkig... Ik verlang zo naar de lente, vooral dat lekkere zonnetje en de lammetjes!! Ik ben dol op lammetjes!! (om naar te kijken, niet om te eten ) ik hou de gordijnen lekker dicht zodat ik het saaie weer buiten niet hoef te zien!! En die plaatjes hier doen wonderen, voel me ineens stukken beter.
Oh hou op zeg!!! Ik heb er ZO'N zin in!!! Maar het duurt nog lang ben ik bang... Maar gister in de auto (achter glas) kreeg ik echt het lente gevoel. Het was lekker warm, zonnetje......heerlijk! Kijk er echt naar uit!
Prachtige plaatjes, het werkt haast therapeutisch Ik heb zo'n zin om weer lekker buiten te kunnen leven. Het is allemaal zoveel meer ontspannen als het mooi weer is..
ooh heerlijk, lente! kan niet wachten.. bij elk zonnestraaltje heb ik weer iets meer hoop dat de lente er aan komt 8)
Heerlijk topic dit! Welliswaar nu nog grijs buiten, maar de sneeuw is weg, nog even en dan kunnen we in de lentezon met de baby wandelen!
Hmm kan de lente bijna ruiken als ik naar de plaatjes kijk.... Het is ook ooit es bewezen dat mensen in Scandinavische landen vaker depressief zijn en zelfmoordplegen dan elders. Ik zou er ook niet aan moeten denken om langer winter dan zomer te hebben....