valentijnsdag!

Discussie in 'De lounge' gestart door mummie2b80, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

29 mrt 2008
    922
    0
    0
    Hoi allemaal,

Valentijnsdag komt er weer aan. Ik vind het altijd best lastig om weer iets te verzinnen.
    Mijn man ligt al een half jaar plat wegens een fout gelopen operatie en we kunnen dus ook niet even lekker uit eten.
    Vorig jaar heb ik van allerlei foto's een leuke placemat met gedicht gegeven. Maar......wat zou ik dit jaar kunnen doen. De kleine mag er wel bij betrokken worden.
    Ik zat eerst te denken aan een jurkje of shirtje voor de kleine meid met een tekst van mama aan papa.

Hebben jullie nog ideeen?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Ik vind iets met eten altijd wel leuk.

Alles in het rood met hartjes. Toast in de vorm met een hartje met jam of allemaal aardbeien.

En als je je kleine meid wil betrekken misschien een leuk taartje met foto van je kleine er op? Met de tekst: ik ben het resultaat van de liefde tussen mama en papa

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wij doen er helaas nooit aan aangezien ik dan jarig ben :)

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

Wij doen eigenlijk nooit aan valentijn...
    heeft die hobby's, misschien kun je daar wat mee?

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    met valentijn doen wij alleen kaartjes;)
    maar met vaderdag heb ik een soort van nijntje boekje gemaakt met foto's van netteman en nettekind en dan in de rijm hun speciale dingetjes erbij..

De placemats van jou vind ik dan weer een leuk idee voor vaderdag dit jaar;) dus die heb ik in the pocket;)
    THNX!

6. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Wij sinds vorig jaar ook niet meer :p. Dit jaar dan wel naar de Efteling, maar dat wordt dus een beetje moeilijk voor TS...

Ik vind het ook altijd erg moeilijk om iets te verzinnen om te doen / maken...hopelijk kun je hier wat ideeën opdoen, ze komen helaas niet van mij uit :).

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Van mij ook geen ideeen.. wij doen er nooit aan.. ook nooit gedaan trouwens.. ik vind t stom, maar goed...dat ben ik..;).. Succes

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ook wij doen er niet aan mee, vinden het beide niet nodig.

Misschien dat we dit jaar onverwachts toch een leuk cadeau krijgen samen ;)

9. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ach, ik vind vaderdag, moederdag, valentijnsdag, weetikveeldag allemaal te commercieel. Waarom wachten tot die ene dag om aan je vader, moeder en liefje te denken. Doe ik wel op een spontane dag.

Dus sorry, geen ideeen.

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

wij doen er ook niet aan. laat hem liever op een andere dag blijken hoeveel ik van hem hou en andersom. gewoon spontaan en niet op een afgesproken dag. maar goed daar vraagt ts niet om. maar ook hier dus geen ideeen

11. MissT

MissT Niet meer actief

Leukkk.
    Ik las net in de krant dat ze hier in Gouda iets wel speciaals doen.
    Het stadhuis van Gouda wordt helemaal roze verlicht, en overal op de markt zijn hartjes ballonen. Je kan voor deze dag 'trouwen' in het stadhuis, wat niet écht is natuurlijk maar gewoon voor de fun.
    Ik vind het wel heel erg leuk bedacht.

Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, ik zou denk gewoon een leuk diner in elkaar flansen! :D

12. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier het zelfde. ik vind die dagen gewoon een slinkse manier om consumeneten een poot uit te trekken

13. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Nee sorry geen tips hier. Vind valentijnsdag echt een overdreven commerciele dag. Je moet je geliefden IEDERE dag laten weten dat je van ze houdt....maar that's me :)

Deel Deze Pagina