Hoi meiden, Aangezien mijn stoomstrijkijzer het loodje heeft gelegd wil ik een nieuwe gaan kopen. Je ziet tegenwoordig veel van die stoomsystemen, is dat echt wat (en welke dan) of zou ik gewoon weer een 'normale' stoomstrijkijzer kopen?
Hier zo'n stoomgenerator en wil echt niets anders. Toen ik nog thuis woonden hadden mijn ouders er ook een en ik deed bijna altijd de was. Toen ik samen ging wonen hadden we op begin een normaal strijkijzer maar dat was binnen een maand verruild voor een stoomgenerator. De kraamhulp die was ook heel erg blij met ons strijkijzer. Vind het zoveel makkelijker gaan als een normaal strijkijzer.
Hier ook een stoomgenerator, heb er 1 van Tefal. Kostte iets van 180 euro (2 jaar geleden), het kost wat, maar dan heb je ook wat. Zou zelf nooit meer anders willen! Het verschil is dat de stoom met veel meer kracht eruit wordt geperst en dat strijken dus veel sneller en makkelijker gaat. Ik noem hem nog steeds 'mijn nieuwe vriend' haha. Vind strijken trouwens geen rotklus, doe het graag, maar sinds ik deze heb helemaal!
Ik heb er een van de blokker toen... een tefal (half jaar geleden gekocht). Geloof dat hij net 20,00 was, en hij doet het perfect!!!!!!!
Heb die van de Longhi gekocht bij de wehkamp met strijkplank erbij voor 100 euro. Werelds ding!! Strijken gaat zo snel en makkelijk nu. En die strijkplank erbij is zo handig, want je strijksystheem pas daar op omdat hij lekker breed is.
Ik heb ook zo'n stoomgenerator achtig ijzer en ik wil niet meer zonder!!!!! heerlijk ik hoef maar 1 kant te strijken dus niks meer omdraaien gewoon aan 1 kant strijken en klaar is Silvia
Stoomgenerator is top, heb ik vorige maand gekocht. Ik heb de paarse van Tefal geloof ik.. is overigens ook als beste getest.... dacht 129 euro bij scheer&foppen!
Nou heb er 1 gekocht, dezelfde als van augustus voor 100 euro incl strijkplank aangezien die van mijn ontzettend instabiel is + een rare afmeting. Als het goed is komt ie morgenochtend
Umm koop een stoomgenerator van tefal en geloof me je wilt niks anders meer, je gaat zeggen dit had ik eerder moeten kopen
Die van de longhi is ook echt een toppertje hoor die ze heeft gekocht. Heb m aangeraden aan mn bazin, mn moeder en mn zus. Allemaal verschrikkelijk happy met dat ding...