Wij doen zelf ook niks. Maar ik heb toch een kaartje gemaakt waar in staat dat ik van hem hou. Die word dan met Valentijnsdag bezorgd. Vond ik toch stiekem wel leuk een klein gebaar
Ik heb een Donald Duck laten maken , met onze namen en foto en moet zeggen...hij is leuk geworden! Haha
Ik had van de week 2x het geluk dat ik bij de eerste 50 zat vd Verkade foto reep actie op fb. Mijn man krijgt dus ook 2 choco repen met foto.. 1 namens zoontje en 1 namens mij.. Naar mijn zoontjes over opa en oma sturen we een geverfd hart op papier. Mijn ouders en sm krijgen een kaartje van ons en mijn 2 beste vriendinnen eentje van mij..
Wij doen niets speciaals, misschien samen lekker op de bank film kijken en wat uitgebreider koken maar geen cadeaus of uit eten. Ik zei wel dat ik het leuk zou vinden een kaartje of brief te krijgen .
ik geef graag, dus ook met valentijn!! Wij gaan lekker uiteten en mijn vriend krijgt chocoladehartjes, bonbons en chocolade reep (hoezo hij houd van chocolade ) een boxershort en een Geurtje en een kaart natuurlijk Wat ik krijg en of ik iets krijg, is nog even afwachten
Ik heb een grote kaart gemaakt die vrijdag met de post komt en een klein wit stoffen duifje met love erop en we gaan film kijken Voor 2 vriiendinnen en mn zusje een kaartje
Wij doen er eigenlijk nooit aan, maar dit keer neem ik hem als verrassing mee uiteten vrijdagavond. Hij heeft ook een hele goede beoordeling gehad over het eerste halfjaar van zijn opleiding, dus hij heeft het wel verdiend!
Oh ja.... nog iets vergeten! Omdat mijn vader echt niet romantisch is, laat ik bij mijn moeder vrijdag een kaart en chocolade van mij bezorgen