Gisteren een bosje rode tulpen gekregen van manlief.... Die hij gratis mee kreeg bij de ah toen hij boodschappen ging afrekenen Dit jaar doen we niets met Valentijn. Wat lekkere dingetjes in huis qua eten en verder een relaxe zondag!
Samen met mijn dochter hartjes-koekjes gebakken voor onze valentijns. Zelf kreeg ik gisteren een mooie bos rozen van mijn man.
Wij doen eigenlijk niets aan valentijnsdag... ooit, lang geleden, stuurden we elkaar wel een kaartje of een bloemetje. Maar we doen er al jaren niets meer aan. Mijn vriend houdt ook niet zo van dit soort commercieel gedoe En onze meiden zijn er niet echt mee bezig. Ik krijg iedere zaterdag en zondag al thee op bed.... en toevallig vanochtend dus niet Hij was laat en moest zich haasten om op tijd op de trainingslocatie te zijn
Mijn man is dus altijd leuk tegen me...elke dag...en op Valentijn hetzelfde. Ik kreeg wel een extra lief berichtje. Mijn schoonvader had een bosje rozen voor mij en zijn vrouw gekocht. Ook heel lief. Dochter krijgt net nog een heel lief kaartje in de bus van een jongen uit haar klas...ook erg lief
Ik had voor de kinderen allebei ook een mooie kaart en een cadeautje...ik wil dat elk jaar voor ze doen.
Ik heb vandaag een canvas gewonnen voor mijn man. Was helemaal vergeten dat ik mee had gedaan aan een winactie en opeens zag ik mijn naam voorbij komen op Facebook.
Mijn geliefde zit nog steeds in mijn buik en heeft geen plannen om daar op Valentijnsdag uit te komen.
Ik heb toen ik thuiskwam van werken stond er 2 vazen elk 41 rozen. De maanden dat we samen zijn. Ik heb voor mijn ventje, een kaartje geschreven namens mij en de baby met een doosje bonbons
Met een mooie valentijnskaart voor onze dochter ❤️ Die is op dit moment gek op post en op hartjes, die betekenen liefde 💕 (En van de week alvast 3 bossen bloemen gekregen, want hij reed langs de tuinder...)
hier geen cadeautjes, doen we niet aan mee wel lekkere brunch gedaan met croissants en chocoladekoeken en vanavond hebben we lekker gewokt
ik had van de week al een bosje tulpen gekregen. Later zei hij dat hij ze gratis had gekregen van de mensen waar hij nu een klus voor doet haha. Typisch mijn man.