Het is weer bijna zover : Valentijn! Gaan jullie nog wat speciaald doen op deze dag? of hebben jullie nog wat leuks gekocht voor partner? Ik heb wel wat dingetjes gekocht: Een leuke kaart, chocolade hartjes en spekjes in de vorm van een hartje. Mijn man houd namelijk erg van snoep
Nee doen er niet aan Kids wel kaart naar papa en opa en oma gestuurd Hebben trouwens savonds voor beide 10 min gesprek op school
Niks speciaals gekocht maar ik maak een taartje in de vorm van een hart. Niet alleen voor mijn man maar voor het hele gezin We doen niks speciaals aan valentijnsdag.
Mijn vriend kwam gister met een bos bloemen omdat hij dacht dat het Valentijn was😂 Verder doen we er niets aan
doen we niets aan wil ik niet.. commerciële rommel .... ik heb lieverd op een andere dag wat leuks en een filmpje en iets lekkers op tafel is genoeg
Wij verschuiven valentijnsdag naar vrijdag de 17e. Kleine uit logeren en wij lekker uit eten. Op valentijnsdag zelf wel altijd een kaart die we allebei vinden in ons tas/broodtrommel/auto
Wij doen niet aan Valentijnsdag. Ik heb er helemaal niks mee, ik zie het als iets commercieels wat uit Amerika is komen overwaaien. Wij hechten meer waarde aan dagen zoals onze trouwdag, de dag dat we verkering kregen, dat we gingen samenwonen, de dag van de positieve zwangerschapstest, de verjaardag van onze meid, enz. En buiten deze dagen om doen we ook regelmatig iets leuks samen of kopen we iets lekkers.
Ik gebruik Valentijnsdag graag om een hoop mensen nog eens extra te laten weten wat ze voor me betekenen En ja, dat doe ik uiteraard ook op andere dagen, maar op 14-2 gewoon nog een keer. M'n man krijgt uiteraard een kaartje, net als m'n oudste. M'n moeder, zusje en broertje krijgen ook een kaartje met daarin een tekst die duidelijk maakt hoe vreselijk blij ik op dit moment met ze ben ♥ Commerciële rommel is het ongetwijfeld, maar ik vind het hartstikke leuk om iemand blij te maken met die commerciële rommel. Dat gezichtje van mijn zoon, als hij een chocolaatje krijgt in de vorm van een hartje of mijn dochter, zo blij als ze een piepklein knuffeltje krijgt. Natuurlijk kan ik ze dat ook in augustus geven, maar in februari heeft de chocola net een wat leuker vormpje En in een andere maand verzin ik wel weer een andere reden (dochter is ergens in juni 1000 dagen oud, geloof ik, en zoon in juli 3000 dagen oud. Feest! ).. Zoon is trouwens helemaal in de ban van Valentijnsdag, is al een week zenuwachtig voor het kaartje wat hij aan het meisje gaat geven waar hij al tijden 'verliefd' op is.. Zó lief!
Ach we doen er meestal niet echt aan. Van de week zag ik wafels in de vorm van een hartje dus die heb ik gekocht en toevallig is mijn man 's avonds vrij, dus kunnen we gezellig samen op de bank zitten (als de jongste tenminste een beetje wil slapen).
Hier voor zoon en man een snoepjes hart pizza met kaartje en ballon. Gewoon omdat ik ze leuk vond. Doen er anders nooit aan maar zag deze liggen