Valentijnsdag

Discussie in 'De lounge' gestart door haring, 12 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haring

haring Niet meer actief

Het is weer bijna zover : Valentijn! :)
    Gaan jullie nog wat speciaald doen op deze dag? of hebben jullie nog wat leuks gekocht voor partner?

Ik heb wel wat dingetjes gekocht: Een leuke kaart, chocolade hartjes en spekjes in de vorm van een hartje. Mijn man houd namelijk erg van snoep ;)

2. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Nee wij doen genoeg leuke dingen door het jaar heen. Hechten niks aan valentijnsdag

3. p1982

p1982 Niet meer actief

Nee doen er niet aan

Kids wel kaart naar papa en opa en oma gestuurd

Hebben trouwens savonds voor beide 10 min gesprek op school

4. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Niks speciaals gekocht maar ik maak een taartje in de vorm van een hart. Niet alleen voor mijn man maar voor het hele gezin ;)

We doen niks speciaals aan valentijnsdag.

5. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.863
    5.129
    113
    Home
    Wij doen er niet aan

6. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.555
    666
    113
    Wij doen niks speciaals met Valentijnsdag. Heb dus ook niks gekocht.

7. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Valentijn is hier gewoon any other day. Niets speciaals dus.

8. Noorie

Noorie Niet meer actief

Mijn vriend kwam gister met een bos bloemen omdat hij dacht dat het Valentijn was😂 Verder doen we er niets aan

9. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Nope. Ik heb een ochtend en avond dienst dus zie hem amper.

10. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik heb iets liefs geknutseld met zoontje voor papa en ik ga uitgebreid koken voor mn man.

11. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    doen we niets aan wil ik niet.. commerciële rommel .... ik heb lieverd op een andere dag wat leuks en een filmpje en iets lekkers op tafel is genoeg

12. Lena1982

Lena1982 Niet meer actief

Wij verschuiven valentijnsdag naar vrijdag de 17e. Kleine uit logeren en wij lekker uit eten.
    Op valentijnsdag zelf wel altijd een kaart die we allebei vinden in ons tas/broodtrommel/auto

13. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wij doen niet aan Valentijnsdag. Ik heb er helemaal niks mee, ik zie het als iets commercieels wat uit Amerika is komen overwaaien.

Wij hechten meer waarde aan dagen zoals onze trouwdag, de dag dat we verkering kregen, dat we gingen samenwonen, de dag van de positieve zwangerschapstest, de verjaardag van onze meid, enz. En buiten deze dagen om doen we ook regelmatig iets leuks samen of kopen we iets lekkers.

14. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Wij gaan naar een voorstelling van roue verveer, toevallig de 14e, maar normaal doen we er niet aan.

15. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Nee daar doen we niet aan. We houden zonder kados niet mindet van elkaar

16. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Doe wel Valentijnsdag in bed .. 😁😁😁😁😁

17. Ik gebruik Valentijnsdag graag om een hoop mensen nog eens extra te laten weten wat ze voor me betekenen :) En ja, dat doe ik uiteraard ook op andere dagen, maar op 14-2 gewoon nog een keer. M'n man krijgt uiteraard een kaartje, net als m'n oudste. M'n moeder, zusje en broertje krijgen ook een kaartje met daarin een tekst die duidelijk maakt hoe vreselijk blij ik op dit moment met ze ben ♥ Commerciële rommel is het ongetwijfeld, maar ik vind het hartstikke leuk om iemand blij te maken met die commerciële rommel. Dat gezichtje van mijn zoon, als hij een chocolaatje krijgt in de vorm van een hartje of mijn dochter, zo blij als ze een piepklein knuffeltje krijgt. Natuurlijk kan ik ze dat ook in augustus geven, maar in februari heeft de chocola net een wat leuker vormpje :D En in een andere maand verzin ik wel weer een andere reden (dochter is ergens in juni 1000 dagen oud, geloof ik, en zoon in juli 3000 dagen oud. Feest! :D)..

Zoon is trouwens helemaal in de ban van Valentijnsdag, is al een week zenuwachtig voor het kaartje wat hij aan het meisje gaat geven waar hij al tijden 'verliefd' op is.. Zó lief!

18. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Ach we doen er meestal niet echt aan. Van de week zag ik wafels in de vorm van een hartje dus die heb ik gekocht en toevallig is mijn man 's avonds vrij, dus kunnen we gezellig samen op de bank zitten (als de jongste tenminste een beetje wil slapen).

19. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier voor zoon en man een snoepjes hart pizza met kaartje en ballon. Gewoon omdat ik ze leuk vond. Doen er anders nooit aan maar zag deze liggen ;)

20. Vlindertjeh

Vlindertjeh Bekend lid

18 mei 2014
    545
    67
    28
    Vrouw
    Het zuiden
    Nope doen we niet aan mee.. ik heb avonddienst dus dat wordt sowieso moeilijk

Deel Deze Pagina