Ik kwam zelf aanzetten met het idee niks bijzonders te doen dit jaar, maar heb uiteindelijk toch wel een aantal leuke dingetjes voor ml besteld. Verwacht er uiteraard niks voor terug. Ik hou ervan om anderen te verassen
Geen dure cadeau's maar we gaan wel altijd uit eten samen. We gaan dan naar hetzelfde restaurant en daar hebben ze een speciaal verrassingsmenu etc. Super leuk.
Wij vieren twee dagen ervoor (dus vandaag) ons jubileum. Dus valentijn is een beetje dubbel haha. Normaal gaan we uit eten en een filmpje maar dit jaar even niet
Wij doen er niet aan. Ik heb liever een keer een spontane bos bloemen, ipv dat dat speciaal op zo'n dag 'moet'.
Mijn vriend moet overwerken dus ik zie hem eigenlijk weinig... bedenk me ineens dat het wel verdacht is, overwerken op Valentijnsdag...
Wij doen er normaal niet aan (ben er ook vlak na jarig), maar dit keer vond m'n vriend het toch leuk om iets voor elkaar te kopen. Heb een game voor hem. Geen idee wat ik krijg
Niks ik ben twee dagen voor Valentijnsdag jarig en m'n man 6 dagen erna. Geven elkaar dus genoeg rond deze tijd en vandaag uiteten geweest..
Doen niet, tegen de tijd dat mijn man thuiskomt, moet Logan bijna naar bed dus dan ga je nergens meer heen. Hij zal echter vast wel iets meebrengen en ik ga morgen even een kaart halen. Ook een paar kaarten verstuurd.
Wij gaan savonds dansen. Maar dat doen we elke dinsdag. Ik wil morgen nog een leuke kaart voor hem kopen en in een zakelijke envelop naar mijn mans kantoor sturen. En ik heb een paar kaartjes naar vriendinnen geschreven, die gaan morgen op de post.
Wij hebben geen specifieke dag nodig om elkaar te laten weten dat we van elkaar houden. Dat soort dingen doen we veel liever onverwachts. Dus nee, hier geen Valentijnsdag.
Ik hoop morgen ( eigenlijk dagelijks nu) op een wonderlijk mooi cadeautje... maar dat staat los van Valentijnsdag.
Misschien dat ik een lekker geurtje voor hem haal. Maar eigenlijk doen we niet aan Valentijnsdag. Mijn vriendin is morgen ook jarig dus we moeten sowieso 's avonds naar de verjaardag.
Totaal mee eens! En Valentijns dag staat origineel ook voor iets heel anders dan dat de meesten het nu "vieren". Wij doen er dus ook niets mee.