Ja bloemen. Zo sáááiiii En vanavond eten we een taart met een foto van C en mij erop. Die heb ik besteld bij de Hema.
Hier ging net de deurbel en kreeg ik ook een prachtige bos bloemen, niet nodig maar wel heel lief. Ook wij hebben vanavond een afspraak met de juf, eerste voortgangsgesprekje over zoon. En door die bloemen voel ik me nu eigenlijk ook verplicht om iets te halen…
Ik kreeg een prachtige bos rozen. Had ik niet verwacht aangezien man heel de week weg is. Maar hij had de bloemist laten bezorgen
Ik heb gister gezegd dat hij echt geen moeite hoeft te doen om na zijn werk nog iets te halen en dat ik al helemaal geen bos bloemen wil ik vind het altijd een beetje zonde van het geld en echt niet nodig. Ik ga vanavond wel een balletje opgooien wanneer we samen uit eten gaan of misschien weer een nachtje weg gaan samen. De laatste keer heb ik hem verrast met een hotel, nu mag hij dat eigenlijk wel gaan uitzoeken
Wij wilden eigenlijk uit eten gaan deze week, maar man is deze week nog een nacht weg, we houden nog een kraamfeest, ik heb veel afspraken en moet nog zuinig omspringen met mijn energie. We hebben dus Chinees besteld, want dat wilde de oudste zo graag. We hadden wel allebei een kaartje geschreven, toevallig met een beetje vergelijkbare inhoud.
Ik heb heel romantisch een extra bord eten bewaard voor man, die late dienst heeft, met een aluminiumfolietje erover met een hartje erop. Beste wat ik ervan maken kon.
Ik kreeg een bos bloemen bezorgd op m'n werk van man. Daarna samen gegeten toen de kinderen op bed lagen. Die hadden beide vanalles geknutseld op school en de opvang en we kregen veel knuffels en kusjes
mijn dochter heeft haar vader verteld dat hij er wel aan moest doen... super lief ik kreeg een roos en chocolade hij ook chocolade en een kaart en mn dochter een kaart
Haha dochter had het ook tegen mijn man gezegd dat hij wel iets moest halen Hij kwam thuis met een bos bloemen en chocola die ik niet lust hij had niet naar de smaak gekeken. Geeft niet, het idee was goed Ik had een kaartje gehaald en de jongens hadden er ook wat op geschreven en getekend, had chocolade gehaald (die ik wel lust dus we hebben geruild ) en had een taartje gehaald.
Ik heb een bloemetje en een cadeautje gehad. En hij heeft heerlijk gekookt. Erg onverwachts, dus echt super lief.
Bloemen en een goed gesprek over “de toekomst” of nou ja hij heeft gezegd dat hij o op termijn wil samen en misschien trouwen en dat voor een oude knar die al 100 jaar vrijgezel was Het lijkt snel en dat is het misschien ook wel maar we kennen elkaar al jaren alleen niet als stel. Eerst moet er bij mij weer wat rust komen
Ik had Valentijnstompoucen gekocht voor man en kinderen (en ook voor mezelf uiteraard), ‘omdat ik van jullie allemaal zoveel hou’ Ze waren lekker. Romantisch genoeg voor ons. Heb niet zoveel met Valentijnsdag maar vond het toch leuk om met iets kleins te vertellen dan iedereen geliefd wordt