hallo ik kan ook testen op valentijnsdag...en hopelijk positief [-o< (zou een leuk kadootje zijn) groetjes maar eerst vanaaf aan het klussen(zie banner)
Ja sorry voor de schrijf fout, ik ben dus ongi en dan heb ik vaak erg last van migraine en dat tast dan mijn taal aan. Hoe kan ik dat veranderen?
ik kan 10 februari testen dus als het posi is dan pak ik het leuk in voor valentijnsdag oh meiden wat kunnen we onszelf gek maken he maar ja aan de andere kant hoop doet leven en hopelijk geeft het leven voor ons allemaal
Ik kan hopelijk ook op valentijnsdag testen. Dat zou nou het perfecte valentijnskadootje zijn. groetjes joyce
Ik ook! Kan ook op Valentijnsdag testen! Als de duivels me niet voor zijn tenminste... Klustijd zit er al op, dankzij ovutests waren we in ieder geval op tijd daarmee
ik hoop zwanger te zijn op de verjaardag van mijn dochter 13 maart, is weer eens wat anders als valentijnsdag hielkje
Ik mag kan een paar dagen voor Valentijnsdag (en ook mijn verjaardag) testen en tja het zou toch een errug leuk valentijns/verjaardagskadootje zijn ... Maar zelf denk ik dat het geen zin heeft om dan al te testen, heb het gevoel dat mijn eisprong later was dan dat ik bedacht had.. Heb nu nl allemaal zeurende pijn onderin mn buik, dus ik denk dat dat nog van het eitje is
ik hoop ook rond valentijnsdag positief te mogen testen, dus het wordt een spannende valentijn voor ons allemaal dit jaar. liefs, Daan
Zo dat is vervelend voor je zeg! Voel je je vandaag alweer iets beter? Volgens mij kun je ergens op wijzigen klikken.... maar je kunt het ook gewoon katen staan joh! We weten allemaal wel wat je bedoelt! hihih. sterkte met je hoofdpijn meis, doe het rustig aan, anders zit je er misschien het hele weekend mee.
Gelukkig is de werkelijke hoofdpijn bij ma maar een dag, maar de bij verschijnselen zoals niet uit mijn woorden kunnen komen en misselijkheid duren vaak twee dagen. Gelukkig voor mij dat ik er nu even weer gewoon mijn medicijnen voor kan slikken. Dat doe ik liever niet de 2 weken tussen ei en ongi. Thanks, ik ga zo even kijken of ik het bericht kan veranderen...
Wow das natuurlijk wel romantisch.. Ik heb begin deze maand een miskraam gehad, maar dat wondertje is verwekt op de dag dat mijn partner en ik 3 jaar een relatie hadden, ook bijzonder..
Hoi! Hebben diegene die ongi moeten worden rond valentijnsdag ook een beetje de kriebels nu het dichterbij komt?Ik eerst niet zo maar..het komt nu steeds meer!Hoop het ook zo... Liefs Es
Ik hoop met valentijn mijn vriend een mooi cadeau te geven namelijk een positieve test hahahaha 12 feb mn NOD dus afwachtfase is begonnen iedereen su6 en heel veel valentijnvlindertjes toegewenst liefs kaley